Jack Daniel’s se pro uvedení nového produktu spojil s TMBK

S uvedením nového člena rodiny Jack Daniel’s – Jack Daniel’s Tennessee Apple pomohl TMBK, a to v rámci kampaně „Čas změnit pohled na jablko“. Výsledkem spolupráce byla série koláží, v nichž Tomáš Břínek alias TMBK dal novou podobu ustáleným frázím i zaběhlým pojmům s jablečnou tématikou. Celou spolupráci zajistila agentura PR.Konektor.

Cílem kampaně bylo rozšířit povědomí o novince Jack Daniel’s Tennessee Apple na českém trhu. Hlavní cílovou skupinou byli muži a ženy ve věku 18–29 let. TMBK na přelomu června a července v rámci svých Instastories zveřejnil pět vybraných koláží a neotřelým způsobem tak představil nového člena rodiny celosvětově nejprodávanější whiskey Jack Daniel‘s. Spolupráce přinesla nadprůměrně skvělé výsledky. 

 „Naším cílem bylo oslovit jiné publikum než klasické milovníky whiskey. Publikum, které si svou cestu k ní teprve hledá. Díky spojení s TMBK, jeho síle na sociálních sítích, a hlavně jeho originálním kolážím zobrazujícím whiskey Jack Daniel’s Tennessee Apple ve vtipných tradičních konotacích se nám to podařilo. Tomáš je pro nás jedním ze stěžejních nezávislých tvůrců současnosti, a jelikož právě nezávislost dlouhodobě podporujeme, dává proto spojení s naším brandem smysl,“ říká Vladimíra Filková, brand manažerka Jack Daniel’s.

Všechny koláže mohli ocenit i fanoušci Jacka na Facebooku, který je komunikoval ve stejném čase s TMBK. „Na Facebookovém profilu nově chystáme ještě soutěž o merchandise Jack ft. TMBK. Ústředním motivem merche budou opět originální motivy koláží s Jackovským brandingem. Doufáme, že se fanouškům bude líbit,“ doplňuje Jitka Pavlová, account managerka PR.Konektor, která komunikaci pro brand zajišťuje.  

K přivítání nového člena rodiny značka plánovala i party, kde TMBK měl své koláže vystavit, pokřtít a představit spolupráci, ale doba koronavirová komunikaci omezila jen na digitální prostředí a PR. 

O Konektor Place:

Konektor Place je místo, kde se tvoří úspěšné integrované komunikační kampaně. Zahrnuje agentury PR.Konektor, Konektor Social, Konektor, The Hive a The Ship. Stavíme na kreativním přístupu, proaktivitě a hlavně spolupráci a integraci jeho jednotlivých částí. Právě díky tomuto přístupu se nám daří pokrýt všechny typy médií. Jsme aktivním členem nejvýznamnějších oborových asociací a mezinárodní sítě nezávislých agentur Eurocom Worldwide. Pravidelně také získáváme ocenění v tuzemských i zahraničních soutěžích.