Praha, 22.10.2020 – Pořadatelé eventů v současné situaci hledají cestu, jak svým návštěvníkům zprostředkovat plný zážitek z konference, i když musí všichni zůstat doma. Zároveň zaměstnavatelé a majitelé firem hledají cesty, jak svým zaměstnancům či kolegům ulehčit nelehkou dobu, kdy opět museli situaci a nouzovému stavu přizpůsobit své způsoby práce i zvyklosti. A přesně na tato témata je nachystaná konference o štěstí v práci.
Její pořadatelé spoléhají na svůj unikátní virtuální 3D svět. Každý z návštěvníků v něm má svého avatara a možnost se celým světem konference pohybovat dle libosti. Může si poslechnout přednášku předních řečníků na téma štěstí v nelehkých časech, seznámit se mezi sebou v doprovodných a facilitovaných aktivitách v přestávkách mezi přednáškami i si prohlédnout expozice zajímavých firem či si užít networking session a popovídat si s kýmkoliv dalším – jako by si na konferenci odskočili do fronty u kávy.
Šestý ročník konference o štěstí v práci se v tomto virtuálním kabátě představí již 19.11.2020. Vstupenky jsou stále ještě v prodeji.
“3D virtuální svět nám dovoluje udělat konferenci opravdu jinou, než jste mohli být doposud zvyklí. Budeme v něm mít pódium, kde budou přednášet řečníci, účastníky budeme vtahovat do děje a propojovat facilitovanými mini workshopy,” popisuje jeden ze zakladatelů a organizátorů konference, Michal Šrajer a jedním dechem doplňuje: “3D svět nabízí i snadný způsob, jak se setkat se svými “starými známými” – tedy těmi, kdo jsou již pravidelnými účastníky konference. Nabídneme i tradiční Expo – tedy představení zajímavých firem, které mají produkty či služby vhodné pozornosti našich účastníků převážně zodpovědných za lidi či firemní kulturu, týmy či celé firmy. Online prostředí nám dovolí propojit i českou HR komunitu s tou zahraniční. Na konferenci letos opět spolupracujeme i s Woohoo Partners. Dostaneme se tak k dalším atraktivním řečníkům a věříme, že i mezi účastníky bude letos mnohem více zahraničních hostů než v minulých letech.”
Na virtuálním pódiu se se svou přednáškou představí například Jason Fried, CEO americké firmy Basecamp a autor bestselleru Práce na dálku, nebo Tomáš Šebek. Oba se budou věnovat tomu, co v současné a pro mnohé náročné situaci firmy a lidi trápí nejvíce – jak se popasovat s prací v době covidu a jak si i v těžkých časech zachovat pocit štěstí, a to nejen z práce. Zatímco Jason Fried se ve své přednášce zaměří na tipy a triky práce na dálku, Tomáš Šebek se podělí o příběhy fungování týmů v opravdových krizových situacích, kde právě na spolupráci závisí životy.
Konference nabídne tři pohledy na štěstí v těžkých časech – pohled pro jednotlivce (jak si zachovat chladnou hlavu i pocit štěstí z práce i v covid časech), pro týmy a jejich leadery (aby měli podporu při adaptaci se na těžké časy a týmovou práci na dálku i v nelehkých podmínkách) a pro celé firmy s tématem, jak i na dálku budovat skvělé firmy a jak důležité jsou hodnoty a poslání, na kterých stavíme firmy nejen pro nový normál světa, ve kterém žijeme.
Konferenci ve 3D virtuálním světě si již část organizačního týmu konference Happiness@work letos vyzkoušela, a to v létě na konferenci mDevCamp. “Právě reakce účastníků na onen zcela ojedinělý virtuální 3D svět nám ukázala, že konference může přinést účastníkům skvělý zážitek, i když se nemohou fyzicky potkat na jednom místě. Nabízí jedinečný prostor pro networking a je hravá. Věříme, že i okolo tématu štěstí v práci budeme umět udržet pozornost všech účastníků po celý den. I na přestávky chystáme experimenty s facilitovanými úkoly pro malé skupinky navázané na jednotlivé přednášky. Těšíme se na 19. listopad. Na speakery i naše hosty. Bude to zábavný i poučný den o štěstí v těžkých časech. Lístky je možné koupit až do dne konference. Doražte, těšíme se na vás,” uzavírá Michal Šrajer.
Dodejme, že prostředí virtuálního světa pro konferenci Happiness@work vytvořil startup Confer-O-Matic. Konference bude simultánně probíhat v češtině i angličtině – účastníci si mohou vybrat, jaký jazyk budou preferovat. Vše je ve virtuálním 3D světě intuitivní – od výběru vlastního avatara, přes volbu jazyka až po networking a prozkoumávání venue konference.