Lidl opět nabízí letní stáž pro studenty vysokých škol. Ti nejúspěšnější navíc získají nabídku další spolupráce

Studenti 3. – 5. ročníků vysokých škol se mohou stát posilou úspěšného řetězce Lidl, který dlouhodobě patří k nejžádanějším tuzemským zaměstnavatelům v maloobchodě. Stejně jako v předchozích letech mají možnost přihlásit se na letní stáž, která probíhá v oddělení nákupu. Díky tomu budou moci nahlédnout do světa retailu, získají cenné zkušenosti a ti nejlepší se mohou těšit na možnost další spolupráce. 

V průběhu tří měsíců budou studenti úzce spolupracovat s odborníky z oddělení nákupu, kde získají zkušenosti nejen v oblasti tvorby sortimentu, ale také z marketingu, kvality či například nonfoodu. „Stážisti se seznámí s tím, jak se připravují tematické akce, jak se testuje kvalita prodávaných potravin, eviduje zboží v interních systémech, ale například i jak se připravují reklamní materiály. Zapojí se do celého procesu logistiky zboží od výrobců až do regálů v prodejnách. Zjistí, že práce v maloobchodě rozhodně není monotónní, a pokud se jim zalíbí, dostanou příležitost pokračovat v Lidlu i nadále,“ uvádí mluvčí společnosti Tomáš Myler. 

Stáž v resortu nákupu, která probíhá v centrále společnosti v Praze 5 – Stodůlkách, je finančně ohodnocena. Určena je pro studenty 3. – 5. ročníků VŠ, ideálně ekonomického směru, se znalostí němčiny nebo angličtiny a se zájmem o obchod či marketing. Zájemci o stáž se mohou hlásit v průběhu měsíce dubna a května. Podrobné informace o stážích zájemci naleznou na kariérních stránkách https://kariera.lidl.cz/

Absolventům všech vysokých škol bez ohledu na studovaný obor Lidl nabízí také Trainee program, který je zaměřený na pozice v provozu nebo nákupu. Trainee obdrží smlouvu na dobu určitou s atraktivní  mzdou. Úspěšní absolventi programu získají nabídku na další spolupráci. Podrobné informace o Trainee programu zájemci naleznou opět na kariérních stránkách https://kariera.lidl.cz/.

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 269 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika