Obchodní portál Aukro.cz v květnu změnil systém registrace svých zákazníků. Lidé už nemusí čekat na poštovní obálku s aktivačním kódem. Díky této změně nově registrovaní zákazníci utratili o 150 % více peněz, než kolik utratili před zrušením. Navíc, počet nově zaregistrovaných zákazníků, kteří ihned po registraci na Aukru provedli nákup, vzrostl o 67 %. Vyplývá to z čerstvých dat internetového portálu Aukro.cz. (TZ)
Pro registraci nového zákazníka nyní stačí pouze vyplnit několik základních údajů. O aktivační kód si v závěru registrace požádají uživatelé pouze v případě, že chtějí na Aukru také prodávat. Zjednodušení registrace je tak dobrou zprávou nejen pro kupující, ale i prodejce, kterým se výrazně rozšíří okruh potenciálních zákazníků.
„Na bezpečnosti nákupů na Aukru se tímto krokem však nic nezmění. S možností rychlých online plateb přes PayU je kupující při každé jednotlivé transakci automaticky ověřován prostřednictvím svého bankovního účtu,“ doplňuje Michaela Papežová, tisková mluvčí portálu Aukro.cz.
O společnosti Aukro
Největší obchodní portál Aukro provozuje skupina Allegro Group CZ. Aukro.cz zahájilo svou činnost v roce 2003 a své služby orientuje jak na nejširší veřejnost, tak i na profesionální obchodníky a firmy. Komunitu Aukro.cz tvoří v současnosti 2,5 milionu registrovaných uživatelů. K prioritám vývoje služeb Aukro.cz patří bezpečnost, rychlost a jednoduchost obchodování. Od svých počátků je Aukro.cz součástí polské skupiny Allegro, která provozuje stejnojmennou online obchodní platformu – Allegro.pl. O úspěchu skupiny v oblasti e-commerce svědčí spuštění a provoz sesterských aukčních servisů v celkem 11 zemích střední a Východní Evropy (Polsku, Bulharsku, Maďarsku, Rusku, Rumunsku, Slovensku, Srbsku, Bělorusku, Kazachstánu a na Ukrajině). Více informací na www.aukro.cz.