Seznam.cz: Seznam.cz testuje behaviorální cílení + Spuštění grafické inzerce v Skliku

Seznam.cz si na konec července připravil pro inzerenty několik novinek:

1)      Seznam.cz testuje behaviorální cílení reklamy: Česká internetová jednička, Seznam.cz, od konce července začíná u vybraných klientů zkoušet tzv. behaviorální cílení reklamy. Díky behaviorálnímu cílení uvidí uživatelé pro sebe relevantní display reklamu. Inzerentům naopak nabízí možnost lépe cílit na své potencionální zákazníky. Více informací naleznete na našem blogu v autorském článku Martina Picka, Senior key account manažera společnosti Seznam.cz.

2)      Grafická inzerce v Skliku je nyní dostupná všem inzerentům: Dnešním dnem skončil pilotní provoz grafické inzerce (bannerů) v Skliku. Ten probíhal v minulých měsících s vybranými klienty. Nyní je tento druh inzerce dostupný pro všechny. Další informace naleznete na Sklik blogu v článku od Davida Velechovského, Key account manažera společnosti Seznam.cz.