Kaufland získal už poosmé v řadě prestižní ocenění Czech Superbrands

/Praha, 3.června 2021/ Znovu mezi světovou elitou. Experti z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií, a především zákazníci rozhodli o tom, že Kaufland poosmé získal prestižní titul Czech Superbrands. „Jsme rádi, že si nejen naši zákazníci, ale i odborná veřejnost, spojuje naši značku s významnými hodnotami, profesionálním servisem a kvalitním zbožím,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.

Superbrands je nejuznávanější globální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje ty nejlepší značky v téměř 90 státech po celém světě. Firmy se nemohou samy nominovat, jejich širší výběr určí společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací. Z výsledků spotřebitelského průzkumu agentury GFK pak vyjde seznam semifinalistů. Konečné slovo má hodnocení odborné komise Brand Council. 

Značky prochází několika výběrovými koly dle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, inovace či prestiž. „Fakt, že jsme již poosmé ve skupině prvotřídních značek, nás velmi těší a motivuje přinášet i nadále našim zákazníkům kvalitní zboží a služby,“ doplnila Renata Maierl.

O společnosti Kaufland:

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 135 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.