Osmý ročník konference Marketing Festival představuje svůj podrobný program. Je opět složený z přednášek, které organizační tým nafilmoval ve spolupráci s externími produkčními týmy po celém světě. S většinou řečníků bude po streamované přednášce probíhat živá online diskuse. Program doplňují offline workshopy a také dvě offline párty.
Festival začne ve středu 22. září prvními workshopy, na které naváže seznamovací večírek od 18 hodin v prostoru MĚSTO – MOŘE. Zhruba 20 offline workshopů a školení na klasická technická digitálně-marketingová témata, ale i témata nová, která s výkonnostním marketingem souvisí jen nepřímo, povedou čeští lektoři. Odehrají se v prostorách technologické společnosti Inventi v Praze 4.
Příklady workshopů:
Pavel Pola o e-mail marketingové strategii
Honza Bartoš o výkonnostní Facebook reklamě
Lucie Hrdinová z agentury H1.cz o copywritingu
Bronislav Sobotka o tom, jak uspět na Youtube a užít si to
Dan Tržil o tom, jak založit a vést úspěšný podcast
Martin Zdražil o efektivní strategii a brandingu
Kristýna Bašusová o Linkedin Ads
Hlavní online program se odehraje ve čtvrtek 23. září. Skládá se z profesionálně natočených přednášek a živých diskusí se speakery.
10:00 – Simon Peel: The case against short-termism
11:15 – Grace Kite: Econometric Modelling in 2021
11:45 – Tom Roach: The Wrong & The Real of it
12:15 – An interview with Tom Roach & Grace Kite
13:30 – Q&A with Grace Kite and Tom Roach
14:00 – Richard Shotton: How to be memorable
15:00 – James Hankins: On Share of Search
Mezi speakery nově přibyl James Hankins, zakladatel VIZER CONSULTING. James patří mezi nejoceňovanější a nejvýznamnější stratégy dnešní doby – mimo jiné je podepsán pod nedávno uvedenou brandovou metrikou s názvem Share of Search, kterou vytvořil spolu s legendárním Lesem Binetem. Podle Hankinse a Bineta jde o pozoruhodně přesnou alternativu složitého měření tržního podílu a mnohdy i užitečnou náhradu za Share of Voice. James na Festivalu představí nejen přednášku na téma jak chytře používat SoS, ale také živou Q&A session, kde zodpoví všechny dotazy účastníků.
Druhý den hlavního online programu nabídne:
10:00 – Karen Nelson-Field: Visibility in 2021 and beyond
11:00 – Mark Ritson: Sex in the Fast Lane
12:00 – A Q&A with Mark Ritson
13:30 – JP Castlin: Strategy Demystified
14:30 – Rory Sutherland: téma bude upřesněno
15:15 – Helen Edwards: Is there such a thing as brand love?
Závěrečná party Marketing Festivalu se odehraje od 19 hodin v prostorách H40 Space v Holešovické tržnici.
Zakladatel marketing Festivalu Jindřich Fáborský se osobně účastnil nahrávání téměř všech přednášek a u většiny fungoval jako jeden z kameramanů. K programu dodává: „Přednášky, živé moderování i živé diskuse s řečníky budeme streamovat opět ze studia Slideslive v rozlišení Full HD. Přednášky pak nabídneme v plném rozlišení 4K včetně českých titulků. Bude to festival se vším všudy – s atmosférou, energií, skvělými lidmi a programem nabitým i ve večerních hodinách. To nám chybělo!“
Veškerý program bude probíhat v souladu s bezpečnostními pravidly a podle možností aktuální pandemické situace.
Držitelé platné vstupenky na původní Marketing Festival 2020 mají automaticky vstup také na ročník 2021. Prodej vstupenek na letošní ročník již běží.
O Marketing Festivalu
Marketing Festival, založený v roce 2013, je svou velikostí, obsahem a referencemi často označován jako nejprestižnější oborová konference v Evropě. Řečníky jsou vždy světová esa ve svém odvětví, kteří se s účastníky dělí nejen o své know-how, ale pomáhají také odpovídat na otázky současného marketingu. Na akci v minulosti vystoupili například Mark Ritson, Avinash Kaushik, Christopher Wylie a další.
https://www.marketingfestival.cz/