Vodafone přichází s Digiakademií, která učí online marketing a přizpůsobí byznys firem digitálnímu věku. Pro zákazníky je zdarma 

4. října 2021 – Pro firmy a podnikatele, kteří chtějí uspět v digitálním světě, připravil Vodafone poradenský portál V-Hub a novou Digiakademii. Obě platformy pomohou malým a středním společnostem s digitální transformací. Vodafone na svých webových stránkách pro firemní zákazníky nabízí zdarma odborný a inspirativní obsah, online poradenství a především řadu kurzů z oblasti online marketingu. Vzdělávacími kurzy Vodafone doplňuje své služby pro firmy, například díky nabídce na míru Vodafone FLEXI Business může každý podnikatel nebo malá firma ušetřit až 40 % nákladů ročně.

„Prodej i komunikace se kvůli pandemii definitivně přesunuly do online prostředí a firmy se tomu postupně přizpůsobují. Přesouvají se na internet a hledají nové cesty, jak se dostat k zákazníkům,“ říká Veronika Brázdilová, viceprezidentka pro firemní zákazníky Vodafonu. A dodává: „Chceme našim zákazníkům pomoci být úspěšní i v digitálním prostředí. Proto jsme přišli s poradenským portálem V-Hub a Vodafone Digiakademií, která podnikatele a firmy naučí principům online marketingu a v praktických kurzech je krok po kroku provede například nastavením online reklamy.“

Poradenský portál V-Hub plný inspirace

Protože stupeň digitalizace dnes významně ovlivňuje obchodní úspěch firem a jejich konkurenceschopnost, připravil Vodafone pro firemní zákazníky poradenský portál V-Hub. Zde pravidelně publikuje odborný a inspirativní obsah. Články jsou rozděleny do třech kategorií. Zákazníky provádí tématy jako digitální kancelář, digitální dovednosti nebo digitální bezpečnost. Najdete tu příběhy podnikatelů, kteří svůj byznys do digitálního světa už rozšířili a uspěli v něm. Portál také rozšiřuje obzor v novinkách a trendech a ukazuje, co všechno mohou firmy dokázat pomocí chytrých technologií. 

Kurzy online marketingu zdarma

Pro firmy, které chtějí v tématu online podnikání proniknout do větší hloubky, připravil Vodafone Digiakademii, díky které získají firemní zákazníci zkušenosti v online marketingu. Kurzy jsou plné praktických cvičení a ukázek: od zvládnutí teorie až po nastavení kampaně v reklamních systémech. Ukážou, jak vytvořit online strategii nebo jak získat více objednávek na internetu.

Přístup do Digiakademie a jejím kurzům získá každý zákazník značky Vodafone Business zdarma. Přihlásí se pomocí promo kódu, který mu přijde e-mailem nebo ho najde v aplikaci Můj Vodafone. Registraci provede snadno na těchto stránkách: https://vodafone.digicamp.cz/

11 vzdělávacích bloků Digiakademie

Kurzy jsou rozděleny do jedenácti vzdělávacích bloků. V úvodu zákazníky seznámí se základními principy online marketingu, v dalších krocích naučí podnikatele poznávat, kdo je jejich cílovou skupinou, seznámí je s pravidly komunikace. Lekce myslí i na úspěšnou propagaci nebo marketingovou strategii. Nezapomínají ani na práci se sociálními sítěmi jako Facebook a Instagram. Dotknou se i reklamy formou bannerů, práce s klíčovými slovy a končí vyhodnocením návštěvnosti webu v Google Analytics. 

Digiakademii provozuje Vodafone ve spolupráci se společností Digicamp. Veškeré kurzy jsou vedené PPC specialisty, webovými analytiky a marketingovými manažery, kteří se práci aktivně dlouhodobě věnují. Každý blok zahrnuje hodinový videokurz, ke kterému se může každý opakovaně vrátit, a také podklady ke stažení ve formátu PDF.

Nabídka služeb na míru 

U Vodafonu si mohou firmy a podnikatelé vybírat z velkého množství služeb a kombinovat si je tak, aby přesně odpovídaly jejich požadavkům. Díky spojení služeb a nabídce na míru Vodafone FLEXI Business může každý podnikatel či malá firma zároveň i výrazně ušetřit, a to až 40 % nákladů ročně. Existuje také možnost kdykoliv po dobu trvání smlouvy využít dotace na zařízení ve výši až 5násobku měsíční útraty.

Vodafone za poslední dva roky globálně investoval 23 miliard eur do svých sítí a díky tomu může nabídnout ty nejmodernější technologie. „Všechna řešení fungují na maximálně zabezpečených platformách, které zajišťují efektivní ochranu proti bezpečnostním hrozbám. Řešení jsou zároveň připravena na míru tak, aby v dnešní dynamické době umožňovala pružně a jednoduše reagovat na měnící se potřeby trhu, říká Pavel Kašpar, který má ve Vodafonu na starost marketing pro firemní zákazníky.

Více na webových stránkách www.vodafone.cz/podnikatele.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 49 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2021 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 130 milionů připojených IoT zařízení

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.