Darujte letos k Vánocům svůj čas, díky Vodafonu je to snazší

16. listopadu 2021 – Letošní vánoční kampaní Vodafone inspiruje, aby lidé k vánočnímu dárku věnovali i svůj čas. Společně s Nadací Vodafone také podporuje digitální vzdělávání seniorů. Na zákazníky navíc čeká atraktivní nabídka televize na 3 měsíce zdarma, vylepšené tarify a ke každému číslu sleva na zařízení až 5000 korun, třeba na nákup telefonu nebo notebooku. 

Pokud k vánočnímu dárku přibalíme i trochu sebe a svého času, hodnota daru se tím znásobí, ukazují nové vánoční spoty Vodafonu. Pod taktovkou režiséra Jiřího Havelky (natočil třeba film Vlastníci) se v nich hlavní role ujal herec Martin Hofmann známý například ze seriálu „Most!“. V jednom ze spotů věnuje díky technologiím čas synovi a přiblíží se mu víc než drahými dárky, v jiném naopak pomáhá seniorům ovládat moderní technologie. Právě na starší generaci myslí i projekt Digitální odysea Nadace Vodafone.

„Vodafone dlouhodobě usiluje o to, aby každý mohl čerpat z výhod digitalizace. Asi si vybavíme tu radost prarodiče, když ho navštívíme. Díky technologiím spolu můžeme být častěji, a to kdykoliv a odkudkoliv,“ říká Simona Lišková, ředitelka marketingu Vodafonu. „Z průzkumů víme, že by senioři rádi byli online a často pro ně není ani problém koupit si potřebná zařízení. Jenže mají strach ze složitosti a z toho, že zakoupené zařízení nebudou umět ani zprovoznit. Letošní Vánoce tak chceme pojmout jinak a chceme seniorům s pomocí Nadace Vodafone darovat to nejcennější, to je kus sebe, a pomoci jim získat větší jistotu v online světě,“ dodává Simona Lišková. 

Digitální odysea je bezplatný kurz, který si bere za cíl naučit starší generaci alespoň základní funkce chytrých telefonů. I když je kurz možné procházet online, je důležitým cílem projektu i to, aby se do výuky seniorů zapojili jejich blízcí a aby si tak společně užili dobrodružnou cestu za rodinnou digitalizací. Díky projektu všichni dostávají zábavný a přehledný návod, jak na to.  Digitální komunikaci seniorů Vodafone podporuje i vylepšenou tarifní nabídkou 60+, kde ztrojnásobil objem dat. Zákazník starší 60 let si může pořídit za 299 korun měsíčně 250 minut volání do všech sítí, neomezené SMS a 3 GB dat. 

Televize zdarma a vylepšení tarifů, které zůstane i po Vánocích

Na Vánoce se u oblíbené pohádky nebo filmu sejde nejedna rodina, proto na nové zákazníky čekají díky vánoční kampani Vodafonu i 3 měsíce služby Vodafone TV zdarma. Televizi si je možné pořídit samostatně, akce platí pro balíčky Klasik a Komfort, hradí se pouze pronájem set-top boxu za 70 korun měsíčně. Znamená to přes 115 programů a k tomu videotéku s více než 2000 tituly. 

Vodafone TV ale nabízí mnohem více, vybere si každý člen rodiny. Od oblíbených aplikací Netflix nebo Amazon Prime Video až po širokou sportovní nabídku včetně fotbalové Ligy mistrů UEFA, hokejové NHL nebo závodů Formule 1. Nechybí ani KIDS aplikace, která představuje bezpečné prostředí pro nejmenší diváky. Televizi od Vodafonu lze sledovat i prostřednictvím webové a mobilní aplikace kdykoliv a kdekoliv. Připravený je i další prémiový obsah zdarma – pro nové i stávající zákazníky Vodafone TV (s tarifem Klasik nebo Komfort) jde o balíček HBO na jeden měsíc.

Spolu s vánoční kampaní Vodafone upravuje také své mobilní tarify, které už letos v červnu výrazně proměnily český trh. Nyní si navíc u základního tarifu Neomezený Basic, ale i Neomezený Super zájemci mohou aktivovat zdarma datové ZRYCHLENÍ NA MAXIMUM. Neomezenou rychlost mohou využít vždy tři libovolné dny v měsíci, aktivuje se v aplikaci Můj Vodafone nebo přes webovou samoobsluhu.

Možnost zrychlení tarifů zůstává už trvale, navazuje na významný milník Vodafonu v pokrývání sítí 5G. Ta už je dostupná pro více než 50 procent populace, Vodafone je tak jasným tuzemským 5G lídrem.

Výrazné slevy nejen na telefony

I letos Vodafone myslí na zákazníky, kteří si chtějí koupit nový hardware. Na každé telefonní číslo čeká sleva až 5000 korun na zařízení, a to při pořízení kombinované nabídky služeb. Sleva platí na telefony, ale také třeba na tablet, herní konzoli PlayStation nebo notebook a televizor. 

Pro sledování internetové televize je potřeba také kvalitní připojení, Vodafone mimo jiné nabízí pevný internet na 3 měsíce zdarma pro vybrané druhy konektivit, vše najdete na webu www.vodafone.cz/vanoce.

Vánoční nabídka pro firmy


Datové ZRYCHLENÍ NA MAXIMUM je připraveno také pro firemní tarify. Neomezenou rychlost mají zákazníci k dispozici dokonce 7x 24 hodin měsíčně a mohou tak využít i maximální rychlost 5G sítě. Kdo chce využívat maximální rychlost neustále, může si pořídit tarif Neomezený Business Premium 5G.   

Pokud jde o nový hardware, pro každé telefonní číslo čeká firmy sleva nejen na telefony, ale i další elektroniku ve výši až 6 tisíc korun (při pořízení nových služeb). Až k pěti číslům si tak firma může pořídit třeba pět telefonů s celkovou slevou 30 tisíc korun.

Podnikatelé zároveň mohou využít 3 měsíce zdarma pro pevný internet jak v pevné síti Vodafonu, tak i u dalších partnerů Vodafonu. Podrobnosti najdou zde

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 49 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 30. červnu 2021 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 22 milionů televizních zákazníků a 130 milionů připojených IoT zařízení

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.