Tržby největšího středoevropského on-line obchodu se spodním prádlem Astratex letos již přesáhly miliardu korun, což je o 200 milionů více než za celý loňský rok. Společnost letos překonala miliardovou hranici poprvé a za letošek míří k tržbám přes 1,1 miliardy korun, což je meziroční růst o 40 procent. Během akcí na Black Friday od poloviny listopadu tržby vzrostly o 50 procent.
Astratex již od začátku podzimu zažívá zvýšený zájem zákazníků. V listopadu pak proti říjnu prodej vzrostl o dalších téměř deset procent.
Pro letošní předvánoční sezónu společnost navýšila skladovou zásobu o zhruba 70 procent na více než 220 milionů Kč. U vybraných kategorií, jako jsou pyžama, župany nebo noční prádlo je meziroční navýšení ještě vyšší.
„V Astratexu jsme navýšili objednávky zboží s dostatečným předstihem, a tedy i za výhodnějších podmínek. Netýká se nás tedy situace na trhu, kdy je některých položek nedostatek, nebo jsou výrazně dražší,“ říká generální ředitel Miroslav Tesař.
Společnost letos zahájila expanzi do Německa, chystá se do Rakouska a v příštím roce bude pokračovat na dalších západních trzích. Zároveň začala rozšiřovat centrální sklad v Náchodě. Po investici 30 milionů Kč se jeho plocha do konce 1. čtvrtletí příštího roku navýší o 50 procent.
Do konce roku budou pokračovat televizní kampaně v ČR, na Slovensku, v Maďarsku a nově i v Řecku a Polsku. Proti loňsku budou výdaje na reklamu ve čtvrtém čtvrtletí vyšší asi o 30 procent.