Největší provozovatel kontaktních center v Česku prokázal svou odbornost a splnil náročné podmínky výběrového řízení pořádaného Pillow pojišťovnou. Od poloviny září tak Conectart pomáhá Pillow pojišťovně s péčí o stávající i nové klienty na českém trhu.
„Nové call centrum obsluhuje sedm operátorů, kteří vyřizují hlášení škodních událostí, poskytují informace o platbách, sjednaných pojistkách a jejich parametrech nebo poradí a sjednají pojištění vozidel, úrazu či nemoci,“ uvedl Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. Školení operátorů začalo 13. září. O čtyři dny později byl pak uskutečněn první hovor.
„Když jsme před 2 lety zakládali Pillow jako první plně digitální pojišťovnu postavenou na srozumitelnosti a férovosti, neuměli jsme přesně odhadnout zájem klientů. Naše nabídka zaujala tak moc, že jsme se stali nejrychleji rostoucí pojišťovnou v Česku a museli jsme ihned posílit naše klientské centrum,“ prozrazuje Jakub Strnad, zakladatel a CEO Pillow pojišťovny. A dodává: „Důkazem jednoduchosti našeho pojištění je reakce našich nových kolegů z Conectartu, kteří si během několika dní osvojili všechny podmínky našich produktů. To by u tradičních pojistek s podmínkami na sto stran nebylo nikdy možné.“
Conectart
Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 400 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital. Více na www.conectart.cz
Pillow pojišťovna
Pillow mění svět pojištění k lepšímu. Přináší srozumitelné pojištění bez skrytých podmínek, háčků, limitů a nesmyslných výluk. Nabízí férovou cenu pojištění vozidel dle ujetých kilometrů – kdo jezdí málo, šetří hodně. A nově i pojištění úrazu a nemoci pro velké i malé. Jediná pojišťovna v Česku, která se o svůj zisk dělí se svými klienty půl na půl. Během dvou let působení na českém trhu se stala nejrychleji rostoucí pojišťovnou v Česku, důvěřuje jí přes 60 tisíc klientů a v prosinci uvede na trh již třetí revoluční pojištění.