Aukce kalendáře Pirelli na iDNES.cz vynesla 183 tisíc korun na charitu. Pomohou při léčbě onkologických pacientů

Jednadvacátá charitativní aukce prestižního kalendáře Pirelli, kterou pod záštitou Nadace AGROFERT ve středu 8. prosince 2021 uspořádal portál iDNES.cz, vynesla 183 tisíc korun. Vítěz aukce získal nápadité vydání pro rok 2022 s obalem jako na dlouhohrající desku, v němž rocker a fotograf Bryan Adams vzdává hold hudebním turné. Výtěžek z aukce doplní příspěvkem do celkové sumy 340 tisíc korun Nadace AGROFERT a celá částka půjde již tradičně na konto Masarykova onkologického ústavu v Brně. Bude využita k nákupu aplikačních křesel pro chemoterapii do nového stacionáře.  

„Těší nás, že ani v této mimořádné době nechyběla vůle všech zúčastněných pomáhat dobré věci. Velké díky vítězi i ostatním, kteří se do letošní aukce aktivně zapojili a společnými silami přispěli k hezkému výsledku,“ uvedla Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs mediální skupiny MAFRA pro Českou a Slovenskou republiku.

„Částku doplníme do 340 tisíc korun, aby finance stačily na nákup dvou aplikačních křesel. Jsme velmi rádi, že i letos aukce pomůže, zcela konkrétním způsobem, lepší péči o onkologické pacienty,“ dodala Zuzana Tornikidis, ředitelka Nadace AGROFERT.  

Díky aukcím tohoto prestižního kalendáře na portálu iDNES.cz se pro onkologicky nemocné dosud podařilo vybrat už více než 4,7 milionu korun. Historicky rekordní výtěžek zatím stále drží vydání kalendáře pro rok 2007, za nějž vítěz v aukci zaplatil 501 tisíc korun. 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,318 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,029 milionu čtenářů, což představuje 56,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.