Otevřela se první zcela nová prodejna Albert v tomto roce

I letos pokračuje Albert v modernizacích a otevírání nových prodejen ve stejném tempu jako v předchozích letech. Již v polovině ledna otevřel zcela novou prodejnu Albert Fresh v centru Prahy. Propojuje Fresh bar s občerstvením a menší prodejnu. Zákazníci zde najdou širokou nabídku čerstvých i trvanlivých potravin, včetně zdravého sortimentu, tržnici s ovocem a zeleninou či lednici s pivy z minipivovarů. Hlavním atributem je čerstvost, rychlost a pohodlný nákup. Mezi technickými novinkami pak nechybí elektronické cenovky nebo samoobslužné pokladny.  

Supermarket v pražských Vršovicích je letošní první nově otevřenou prodejnou Albert. Svou rozlohou patří k těm menším do 300 m2, zákazníkům ale nabízí široký sortiment. „U vchodu máme Fresh bar, pak je pekárna, ovoce a zelenina, nechybí ani zdravý sortiment, chlazené produkty či lednice s pivy z minipivovarů,“ popisuje manažerka prodejny, Hana Juřičková a dodává „Prodejna není malá ani velká, věřím, že si ji zákazníci oblíbí. Působí příjemným dojmem a všichni jistě ocení i samoobslužné pokladny, které máme čtyři a jsou doplněné jednou klasickou.“ 

Z technických inovací nechybí kromě zmiňovaných samoobslužných pokladen ani elektronické cenovky, na které zákazníci narazí v oddělení ovoce a zeleniny, pečiva či u speciální lednice na sýry. Zákazníci také jistě ocení možnost zakoupení znovupoužitelných sáčků, se kterými mohou opakovaně nakupovat ovoce či zeleninu. 

Vybere si každý

Fresh rozšiřuje pestrost formátů prodejen Albert. Ten nabízí supermarkety v několika konceptech, dále kompaktní hypermarkety a velké hypermarkety Albert. První v provedení Albert Fresh byl supermarket na Moravském Náměstí v Brně. Ve srovnání s ním nabízí pražská prodejna navíc několik novinek. „Ve Fresh baru si mohou zákazníci dát kávu nebo plněné croissanty či bagety, které si sami připravujeme. Na prodejně je ale i speciální lednice se sushi či teplý pult s připravenými hotovými jídly,“ popisuje nabídku Juřičková. 

O spokojenost zákazníků a vždy perfektně připravenou prodejnu se starají téměř dvě desítky zaměstnanců. „Všechny kolegy jsem si pečlivě vybírala a plno z nich znám již z dřívějška. Jsem moc ráda, jaký se nám podařil dát dohromady kolektiv,“ doplňuje Juřičková. 

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 30 let. První obchod přivítal zákazníky 6. 6. 1991 v Jihlavě. 
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. 
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 20 000 zaměstnanců. 
  • Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. 
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi
  • Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána. 
  • Albert získal stříbrný certifikát v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku 2017, ve stejném roce udělilo Fórum dárců Nadačnímu fondu Albert cenu za zaměstnaneckou sbírku a v roce 2016 byl fond zařazen mezi TOP 25 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků. 
  • Již od roku 2012 darují desítky hypermarketů Albert neprodané potraviny Federaci potravinových bank. Neprodané čerstvé potraviny, které nesplňují nároky na konzumaci, putují zase do zoologických zahrad a farem ke zkrmení. Ve vybraných obchodech se používá také speciální kompostér, který dokáže během 24 hodin přeměnit organický odpad na hnojivo. 
  • Albert je tradičním partnerem Národní potravinové sbírky a v roce 2017 získal titul Obchodník s největším meziročním nárůstem objemu vybraných potravin.