Celosvětově první programatické řešení od Adformu aktivuje first a third-party IDs na všech prohlížečích a zařízeních. Bylo vytvořeno jako reakce na fragmentovaná řešení identity, čímž zvyšuje konkurenční výhodu pro marketingové ředitele
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2020/02/2020-02-19-11_50_07-home-adform-1-1024x541.png)
Praha, 7.2.2022 – Adform, jediná globální, nezávislá a plně integrovaná reklamní platforma vytvořená pro účely moderního marketingu, spustila ID Fusion – pokročilé řešení, jehož cílem je pomoci marketérům realizovat jejich kampaně ve světě založeném na first-party ID. Je prvním řešením, kterému se podařilo spojit first a third-party IDs. ID Fusion zpřístupňuje 50 % uživatelů zařízení, prohlížečů a kanálů, které nepodporují third-party cookies.
Výsledky kampaní klientů Adformu ukázaly:
- až o 120 % vyšší dosah
- snížení plýtvání výdajů na média až o 60 %
- až trojnásobný nárůst v míře konverze
Spuštění platformy Adform FLOW v roce 2020 předcházely tři roky vývoje. ID Fusion spojuje first a third-party IDs napříč všemi prohlížeči a zařízeními způsobem, který klade soukromí na první místo. Umožňuje cílení na základě dat, optimalizaci a měření v prostředích jako je Firefox nebo Safari, ve kterých nejsou third-party cookies nadále podporovány. Zatímco hrozí, že Topics od Google bude fungovat pouze pro Chrome a Unified ID 2.0 používá pouze jedno konkrétní ID, ID Fusion je uzpůsobeno všem first-party ID řešením. Tím dává marketingovým ředitelům další jistoty.
Oliver Whitten, Chief Operating Officer v Adformu k tomu říká: “V našem oboru se aktuálně nacházíme v bodu zlomu. V reakci na ukončení podpory third-party cookies se objevila celá řada nových identifikátorů. To představuje významnou výzvu pro marketéry, kteří jsou závislí na systémech vytvořených pro third-party IDs.”
Whitten k tomu dodává: “Fragmentovaný ekosystém soukromí a ID potřebuje univerzální, flexibilní a škálovatelné řešení, které se může přizpůsobit jakémukoliv prohlížeči na všech zařízeních. Adform věří v otevřený internet, financovaný z reklamy, ve kterém mají uživatelé mimo tzv. walled gardens více kontroly nad vlastními daty, díky čemuž mají marketéři potřebné informace a mohou vytvářet kampaně, které mají vliv. ID Fusion napomáhá oběma stranám rovnice. Podporuje jak ochranu soukromí, tak požadavky marketingových ředitelů.”
Danny Hopwood, SVP, Global Head of Digital Display & Investment Solutions v OMG Global Investment říká: “Budoucnost postavená na first-party je tady a v Omnicom jsme hrdí na to, že můžeme tuto změnu vést. Věříme, že díky ID Fusion můžeme být méně závislí na third-party cookies a můžeme úspěšné kampaně postavené na first-party IDs realizovat už nyní a nikoliv až v roce 2023, na který je ohlášen konec podpory ze strany Chromu. Prvotní výsledky ukazují výhody plynoucí z vyšší úspěšnosti ID Fusion v prohlížečích, které nepodporují third-party IDs jako například Firefox a Safari.”
ID Fusion zlepšuje přístup marketérů k milionům nových uživatelů, čímž výrazně zvyšuje návratnost reklamních investic. Při využití first-party IDs dochází v průměru minimálně k dvojnásobnému nárůstu míry prokliku a dvojnásobnému zvýšení míry konverze u médií nakupovaných v rámci Safari a Firefox.
O Adformu
Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v
jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.