Společnost Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmennou platformu pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, uspořádá 16. března 2022 přednášku pro studenty ČVUT na téma Úvod do e-mail marketingu. Ta bude součástí kurzu věnovaného online marketingu, do kterého je vedle Mailkitu zapojena také agentura Etnetera Activate.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2021/03/2021-03-26-11_30_50-mailkit-closing-the-circle-between-deliverability-and-engagement-1-1024x540.jpg)
Jakub Olexa a Libor Nádvorník z Mailkitu studentům vysvětlí základní fakta týkající se e-mail marketingu. Mluvit se bude například o tom, že e-mailingové kampaně patří k marketingovým kanálům s nejlepší návratností vložené investice. Diskutovat se bude také o typech e-mailových zpráv nebo o tom, jakým způsobem se dají budovat databáze kontaktů.
V přednášce bude také objasněn vliv reputace odesílatele na doručitelnost zpráv. Na konci přednášky zástupci Mailkitu prodiskutují se studenty úsměvné historky získané z praxe s klienty. Součástí bude i cvičení, během kterého si studenti budou moci postřehy z přednášky prakticky vyzkoušet.
Na úvodní přednášku Mailkitu naváže 23. března vystoupení Pavla Poly z Etnetera Activate. Ten se bude detailně věnovat způsobu vzniku kampaní. Osvětlí například jak vypadá tvorba kreativ pro e-mailové kampaně, jak se tvoří grafika nebo vysvětlí, na co je třeba pamatovat při psaní textů pro e-mailingy. Zároveň se studenti dozví, že e-mail marketing není jen o hromadném posílání stejných newsletterů všem příjemcům a proč má smysl personalizovat, segmentovat a automatizovat.
O společnosti Mailkit s.r.o.
Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.
Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, Seznam, společnosti Baťa a E.ON a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, Hooky, Wunderman Thompson či Copy General.
Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě ANA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.
O společnosti Etnetera Activate, a.s.
Etnetera Activate je součástí skupiny Etnetera Group, která pomáhá transformovat business klientů do online prostředí a následně jim pomáhá dosahovat jejich cíle. Skupinu doplňují ještě firmy Etnetera, Etnetera Motion, Etnetera Sense a Green:code. Hlavním zaměřením Etnetera Activate je práce s daty – od jejich sběru a vyčištění, přes jejich vizualizaci, analýzu a následnou aktivaci (např. formou cíleného e-mailového marketingu).