Praha/Bratislava, 29. března 2022 – Do pozice Managing Director Czech Republic & Slovakia mezinárodní komunikační agentury Grayling nově nastoupila Anna Balíčková. Od 1. března vede českou a slovenskou pobočku agentury specializující se na PR a PA komunikaci.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/03/Anna-Balickova-1024x1014.jpg)
Agentura Grayling jmenovala od 1. března Annu Balíčkovou do pozice Managing Director pro Českou a Slovenskou republiku. Balíčková povede v obou zemích týmy konzultantů specializující se na PR a PA komunikaci. Jejím cílem bude úzce propojit lokální pobočky s mateřskou sítí, která sídlí v Londýně.
„Anna do Graylingu přináší široké a dlouholeté zkušenosti z komunikace jak na českém, tak i na slovenském trhu, včetně expertízy v oblasti integrovaných marketingových kampaní. Naším cílem je úžeji propojit českou a slovenskou pobočku Graylingu a maximálně využít synergie mezi týmy agentury včetně podpory z naší mezinárodní sítě. Nadále se budeme zaměřovat na poskytování public relations a public affairs služeb, zároveň ještě více posílíme nabídku agentury v oblasti integrovaných marketingových služeb,“ říká Peter Fecko, Regional CEO, Grayling Central & Eastern Europe.
Agentura Grayling byla první z mezinárodních agentur, která vznikla v regionu střední a východní Evropy již v průběhu 90. let a v uplynulých desetiletích své působení v tomto regionu výrazně rozšířila. V současné době provozuje 26 kanceláří v 18 zemích Evropy a významně investuje na všech trzích do většího propojení zaměstnanců, byznysu a vzájemného sdílení zkušeností. Převážně mezinárodním klientům agentura zajišťuje integrovanou PR a PA komunikaci. Mezi klienty české a slovenské pobočky patří např. společnosti Visa, Google nebo Albert.
Anna Balíčková se v oboru komunikace pohybuje takřka 20 let. Vystudovala žurnalistiku na FSV UK a nejprve působila jako novinářka. Následně 10 let pracovala v agentuře AMI Communications. Zkušenosti má i z mezinárodních pozic v korporacích – působila jako Corporate Affairs Director pro střední Evropu ve společnosti Mars nebo jako PR manažerka pro ČR a SR v L´Oréalu. V posledních letech se specializovala zejména na strategické poradentství pro mezinárodní klienty a tvorbu integrovaných marketingových kampaní.
O Graylingu
Agentura Grayling působí prostřednictvím sítě svých 55 poboček po celém světě, v každé zemi tak může nabídnout ty nejlepší lokální služby s mezinárodním přesahem. Její specializací je vytvářet inovativní integrovaná komunikační řešení, která propojují oblast PR a PA. Při řešení klientských zadání a realizaci kampaní Grayling nezná hranice – ať už geografické, nebo napříč disciplínami.
Grayling je součástí skupiny Huntsworth PLC. Více informací na www.grayling.com