LIDL LÁKÁ NOVOU KAMPANÍ- JEDNODUŠE

Mnozí zákazníci nechtějí nakupováním trávit více času, než je nutné a přejí si rychlý a komfortní nákup, při kterém se mohou spolehnout na kvalitu. Právě jim vychází Lidl vstříc – uspořádáním svých prodejen i sortimentem, kterému dominují privátní značky. Výhody představuje také v nejnovější komunikační kampani. Díky privátním značkám mají zákazníci jistotu, že kupují kvalitní zboží, což dělá nakupování o poznání jednodušší. Nabízený sortiment je totiž jednoduše kvalitnější, jednoduše čerstvější, jednoduše levnější. Jednoduše Lidl.

„Novou kampaní jsme chtěli zdůraznit to, na co jsou u nás zákazníci zvyklí. Pod pojmem „Jednoduše Lidl“ si mohou představit rychlý a komfortní nákup, při kterém pořídí vše potřebné ve vysoké kvalitě. Ať už se jedná o potraviny k přípravě rodinné večeře, pohoštění přátel nebo vybavení domácnosti,“ upřesňuje Michal Farník, jednatel společnosti Lidl odpovědný za reklamu a nákup. 

Nová komunikační linka odpovídá moderní povaze Lidlu, pro kterou je nabízená kvalita a čerstvost samozřejmostí bez zbytečných řečí okolo. „To garantujeme právě našimi privátními značkami, na jejichž vývoji spolupracujeme s našimi dodavateli. Máme tak pod kontrolou složení, výživové vlastnosti, ale i výslednou cenu, která je mnohdy nižší než u obdobných značkových výrobků,“ dodává Michal Farník.

Reklamní kampaň představující nové poselství Lidlu odstartuje v úterý 19. dubna a jejím cílem je především jednoduchá komunikace. K zákazníkům se dostane napříč různými komunikačními kanály zahrnujícími billboardy, reklamní leták, ale také TV spot.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 291 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika