Dial Telecom dává svým službám tvář. Produkty představuje v nových videích

Praha, 26. listopadu 2012 – Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, využívá ke komunikaci se svými zákazníky novou netradiční formu. Informace o společnosti a jejích výrobcích nyní shrnula ve čtyřech názorných videích. Ty sázejí na jednoduchou a poutavou formu a diváka nezahlcují v ICT oboru tolik oblíbenými čísly a technickými parametry. Zákazníkům a partnerům se nová komunikace Dial Telecomu líbí. (TZ)

Čtveřice videí je věnována představení společnosti a její historii, datovým službám pro maloobchod i velkoobchod a nechybí ani klip, který přehledně shrnuje celé portfolio služeb Dial Telecomu. Moderní podobu videím dodává dynamický hudební doprovod, grafické prvky a řada ilustračních záběrů ze zákulisí firmy.

Audiovizuální prezentace je určena zejména zákazníkům, ale své uplatnění najde také v komunikaci se všemi obchodními partnery, veřejností a představuje rovněž vhodný propagační materiál pro výstavní a veletržní akce.

Videa bez technikálií se líbí

Světu IT a telekomunikací vládnou zejména čísla a technické parametry. Nová videa je nahrazují tvářemi Dial Telecomu a názorným vysvětlením, co která služba umí, pro koho je vhodná a jaké výhody zákazníkům nabídne. Tento přístup se mezi obchodními partnery setkal s jednoznačně pozitivním ohlasem. Zosobnění firemní komunikace představuje moderní trend, jehož využití si management společnosti v případě nových propagačních videí pochvaluje.

„Ve spolupráci s agenturou se nám podařilo vytvořit dle mého názoru velmi reprezentativní videa, kterými se vždy rádi pochlubíme. I podle prvních reakcí se nová audiovizuální prezentace našim zákazníkům líbí. Natáčení byla velká zkušenost pro mě i řadu kolegů, kteří se na krátkou dobu vžili do role herců. Svou roli zvládli výborně,“ říká Martina Setunská, marketingová manažerka společnosti Dial Telecom.

Videa jsou upravena pro prezentaci na velkoplošných obrazovkách, projektorech i tabletech. Veřejnosti jsou pak v české a anglické verzi přístupná z firemního kanálu Dial Telecom na YouTube: http://www.youtube.com/user/dialtelecom/

Více informací vám rádi poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz nebo na níže uvedených kontaktech:

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)

Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 600 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.