Největší prodejce obuvi v České republice, Baťa, a.s., rozšiřuje své aktivity ve světě sociálních sítí. Po úspěšném zabydlení na Facebooku a vybudování slušné základny fanoušků chce Baťa využít i geolokační sociální síť Foursquare. Ta je oblíbená především v zahraničí, ale začíná pronikat i do českého prostředí, kde už má desítky tisíc uživatelů. (TZ)
Prvním krokem je akce „Badge-in here“, která bude spuštěna ve vlajkové lodi společnosti, obchodním domě Baťa na Václavském náměstí. Největším obchodním domem společnosti Baťa v Evropě projde denně na tisíce zákazníků. Velká část z nich je tvořena zahraničními turisty, na které se chce Baťa také zaměřit na síti Foursquare (mimo jiné právě kvůli hojnému využívání této sociální sítě u zahraničních uživatelů). Za první check-in v obchodním domě získá každý uživatel placku Baťa ze speciální limitované edice. Pražské zákazníky láká Baťa především možností získat netradiční odměnu za návštěvu obchodního domu, pro turisty je pak placka hezkým suvenýrem, který si z obchodního domu Baťa mohou odnést.
Akce „Čekni se za placku“ je především zkouškou, zda bude využití Foursquare a jeho nástrojů pro zákazníky firmy Baťa zajímavé. V případě, že tento pilotní projekt bude vykazovat dobré výsledky, uvažuje Baťa o rozšíření na další prodejny v České republice.
O firmě Baťa
Společnost Baťa, a.s. je největším prodejcem obuvi v ČR, její síť tvoří 76 prodejen. Mnohé prodejny, které jsou součástí maloobchodní sítě Baťa, byly baťovskými obchody již ve 20. a 30. letech. Více než polovina z nich prošla rozsáhlými rekonstrukcemi a modernizacemi, neboť cílem firmy je vybudovat pro své zákazníky prvotřídní pohodlí moderního designu, které se týká jak uspořádání prodejen, tak i poskytovaných služeb. www.bata.cz
O SocialSharks
Službu bude pro společnost Baťa zajištovat social media agentura SocialSharks. SocialSharks pomáhají značkám využívat potenciál sociálních sítí se specializací na marketing a komunikaci na většině sociálních sítí. Agentura působí od roku 2008 a pracovala s více než 100 klienty, spravovala stovky profilů a vedla mnoho úspěšných kampaní. www.socialsharks.cz