Praha, 4. února 2013 – Michal Häckl (39) nově zastává pozici Group PR and External Relations Manager AAA Auto. Začínal jako zpravodaj týdeníku Mladý svět a deníků Lidové Noviny a MF DNES. Působil také na pozici vedoucího vydání ekonomického týdeníku Profit. Téměř deset let pracoval v PR & PA agentuře Knight & Svoboda, kde měl na starosti klienty z oblasti financí, automobilového průmyslu a developmentu. Věnoval se také práci na projektech informačních kampaní, souvisejících se vstupem České republiky do Evropské unie a komunikačnímu poradenství v oblasti neziskového sektoru. (TZ)
Vystudoval žurnalistiku na FSV UK (bakalářský titul). Jako Group PR & External Relations Manager AAA Auto nyní koordinuje komunikaci skupiny pro ČR, SR a Ruskou federaci. Je členem EACD (European Association of Communication Directors), která sdružuje více než 1400 profesionálů v oblasti PR ze čtyřiceti zemí.
„Práce na mediálním obrazu AAA AUTO jako veřejně obchodovatelné společnosti je velmi zajímavá zejména v období, kdy má společnost po dvaceti letech novou generální ředitelku a její zakladatel ohlásil prodej svého majoritního balíku akcií,“ uvedl Michal Häckl.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 20 let. Provozuje síť 30 poboček v České republice, na Slovensku a v Rusku. V roce 2012 skupina prodala celkem 51 364 vozů, z toho 35 062 v České republice, 14 211 na Slovensku a 2 091 na ruském trhu. Auditované výnosy skupiny v roce 2011 činily celkem 276 milionů eur. V září 2007 vstoupila nizozemská mateřská společnost AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papírů v Praze a Budapešti. AAA AUTO je držitelem certifikátu Spotřebitelského auditu obchodních podmínek SAOP, udělovaného Sdružením obrany spotřebitelů. V září 2012 společnost uvedla na trh staronovou značku Mototechna, ve které soustředila nabídku „zánovních“ ojetých vozů do dvou let stáří a s maximálně 30 000 najetých kilometrů, v lednu 2013 byla Mototechna uvedena i na slovenský trh.