Pardubice/Praha – Česká společnost Chovanec Media s.r.o. po třech měsících běhu svého projektu mClick hodnotí dosavadní vývoj a odkrývá plány svého reklamního systému do budoucna. (TZ)
„Od spuštění v polovině listopadu stabilně rosteme. V poslední době během jednoho dne zobrazíme na webových stránkách v naší partnerské síti, která čítá více jak půl tisíce webů, cca milion inzerátů,“ prozrazuje ředitel mClicku František Hanovec.
„Usilovně jsme pracovali zejména na optimalizaci hardwarového výkonu, abychom byli schopni reklamy zobrazit maximálně v řádu několika milisekund, a také na vylepšení relevance, tedy algoritmu pro párování inzerátů a webových stránek. Kromě toho probíhal i vývoj nových funkcionalit, jako je např. mobilní verze pro snadnější přístup ze smartphonů a tabletů či možnost exportu kampaní pro jejich hromadnou úpravu,“ dodává.
Pro celý tým mClicku jsou velmi důležité reakce a zkušenosti jeho uživatelů, které se pak snaží promítnout do úprav uživatelského rozhraní a dalších změn.
mClick uvede nová reklamní pole a umožní přesné časování kampaní
Po dokončení testování uvolní v nejbližších dnech mClick nové vzhledy textových reklamních polí mezi všechny uživatele. Podle svých slov si od změny slibují zejména zvýšení míry prokliku ke spokojenosti jednak inzerentů v mClick Ads, tak majitelů webových stránek využívajících mClick Space.
Kromě jiného tým mClicku pracuje i na časovém plánování kampaní. „Časové plánování umožní uživateli nastavit pro svoji kampaň nejen její začátek a konec, ale také jak má být spuštěna v rámci jednotlivých dnů,“ vysvětluje Hanovec. Uživatel, který nechce mít kampaně aktivní v sobotu, si vše nastaví předem a nemusí kampaň pokaždé manuálně zastavovat a znovu spouštět.
„Kontinuálně se soustředíme na rozšiřování reklamní sítě, abychom poskytli našim inzerentům, mezi kterými již registrujeme významné PPC agentury i velké finanční instituce, ještě více prostoru pro propagaci jejich produktů a služeb,“ dodává ředitel Hanovec.