Kvůli prezidentské amnestii se na internetu zvýšil zájem o zabezpečovací zařízení, alarmy nebo bezpečnostní kování. Jejich vyhledávání vzrostlo v lednu oproti prosinci o 160 %. Vyplývá to z aktuálních dat, které má k dispozici obchodní portál Aukro.cz a nákupní rádce Heureka.cz. (TZ)
„V lednu se na internetu zvýšil zájem o alarmy o 250 % oproti loňskému roku,“ říká Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a dodává: „Od prosince se pak celkově zvýšila návštěvnost této kategorie a hledání alarmů o 160 %.“ Podle něj se lidé na internetu informují o možnostech, jak chránit své bezpečí a při té příležitosti mohou rovnou nákup uskutečnit.
Zájem o nákup alarmů, trezorů, bezpečnostních kování a dalších bezpečnostních prvků potvrzuje také obchodní portál Aukro.cz. „V lednu jsme zaznamenali zvýšení počtu vystavených položek, například v kategorii bezpečnostní zámky byl nárůst o 61 %. Vzrostla i nabídka alarmů a to o čtvrtinu,“ říká Michaela Papežová z obchodního portálu Aukro.cz a dodává: “O třetinu se zvýšilo také vyhledávání slova ‘bezpečnostní’.”
Zvýšený zájem lidí o alarmy a bezpečnostní prvky se odráží také v prodejích tohoto zboží. „Nejvíce se nakupují bezpečnostní zámky a kování, jejich prodej vzrostl v lednu téměř o třetinu, o čtvrtinu více se v lednu prodávaly alarmy,“ doplňuje Papežová.
O společnosti Aukro:
Společnost Allegro Group CZ provozuje největší obchodní portál na českém internetu. Aukro.cz zahájilo svou činnost v roce 2003 a své služby orientuje jak na nejširší veřejnost, tak i na profesionální obchodníky a firmy. Komunitu Aukro.cz tvoří v současnosti přes 2,7 miliony registrovaných uživatelů. K prioritám vývoje služeb Aukro.cz patří bezpečnost, rychlost a jednoduchost obchodování. Od svých počátků je Aukro.cz součástí polské skupiny Allegro, která provozuje stejnojmennou online obchodní platformu – Allegro.pl. O úspěchu skupiny v oblasti e-commerce svědčí spuštění a provoz sesterských aukčních servisů v celkem 11 zemích střední a Východní Evropy (Polsku, Bulharsku, Maďarsku, Rusku, Rumunsku, Slovensku, Srbsku, Bělorusku, Kazachstánu a na Ukrajině). Více informací na www.aukro.cz/
O webu Heureka.cz:
Nezávislý nákupní rádce Heureka.cz patří do rodiny webů společnosti Allegro Group CZ. Web byl spuštěn v říjnu 2007 a jeho návštěvnost se pohybuje kolem 2 662 925# RU měsíčně. Na jednom místě porovnává výrobky z více než 25 000 internetových obchodů. Na webu Heureka.cz naleznou nakupující recenze produktů a e-shopů, zkušenosti a hodnocení ostatních uživatelů. Heureka.cz pořádá ankety Shop roku (www.shoproku.cz), ve které na základě zkušeností nakupujících oceňuje nejspolehlivější e-shopy, a Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.