Primark uvádí na trh novou speciální kolekci k příležitosti měsíce boje proti rakovině prsu. Na boj proti této nemoci věnuje 750 000 liber

  • Primark přichází s již druhou kolekcí navrženou ve spolupráci s charitativní organizací Breast Cancer Now a ženami, které postihla rakovina prsu.
  • Společnost chce zároveň posílit povědomí o rakovině prsu prostřednictvím nové kampaně vycházející ze skutečných lidských příběhůo dopadu rakoviny prsu na vztahy, sebevědomí a to, jak ženy vnímají své tělo.
  • V rámci boje proti rakovině prsu věnuje částku 750 000 liber na osvětu, financování výzkumu a podpůrných služeb charitativních organizací zabývajících se rakovinou po celé Evropě, Spojeném království a USA.
  • Kampaň je součástí širšího závazku společnosti Primark podporovata posilovat postavení žen bez ohledu na nepříznivé okolnosti.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).