Praha, 25. října – Výběrové řízení mmb media agency a společnosti Emil Frey Group na mediální agenturu pro roky 2023 a 2024 vyhrála agentura Knowmedia ze skupiny KNOWLIMITS. Své služby bude poskytovat všem značkám ze skupiny Stellantis, které Emil Frey Group zastupuje, tedy Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Opel a Peugeot. Podle monitoringu Ad Intel dosáhli jejich hrubé mediální investice v roce 2021 objemu 392 milionů Kč.
Spolupráce agentury Knowmedia s Emil Frey Group odstartuje se začátkem nového roku. Organizaci výběrového řízení měl na starosti Martin Konrád, Managing Director agentury mmb media agency Czech. „Cílem výběrového řízení bylo najít silného a zkušeného partnera, který souzní s filozofií skupiny Emil Frey Group a dokáže podpořit její další rozvoj. Věřím, že spojení s Knowmedia naplní všechna očekávání,“ uvedl Martin Konrád.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/10/KNO-22-032GI_Ilustracni_obrazek_k_TZ.jpg)
mmb media agency tvoří mezinárodní síť nezávislých mediálních agentur orientovaných především na automobilový průmysl. Je zodpovědná za mediální aktivity skupiny Emil Frey Group ve Švýcarsku, Německu, Francii, Maďarsku, Chorvatsku, České republice, na Slovensku, v Srbsku, Bosně a v Bulharsku.Knowmedia je součástí lokální komunikační agentury KNOWLIMITS, která disponuje zkušeným týmem téměř 200 odborníků. V letošním roce se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stala nejsilnější mediální agenturou v ČR. „Vítězství v tendru Emil Frey Group považuji za skvělý úspěch a potvrzení kvalit našeho týmu i poskytovaných služeb. Automobilku jsem mezi našimi klienty chtěl vidět již delší dobu a teď máme možnost se postarat rovnou o několik značek najednou. Tedy za mě jednoznačně další splněný cíl, díky kterému si navíc upevňujeme naše postavení coby největší mediální agentury v České republice,“ říká Jan Vidím, zakladatel a předseda představenstva KNOWLIMITS.