Špatné hodnocení může e-shop připravit o sezonu. Češi neodpouští hlavně pozdržení peněz za zrušenou objednávku, důvěryhodný obchod u nich začíná na 4,5 hvězdičkách

Tisková zpráva, 26. října 2022 - Nová výzva této sezony? Podráždění zákazníci, kteří neváhají posílat hodnocení e-shopů ke dnu kvůli chybám, které je ještě loni nechávali chladnými. Například pozdě vrácené peníze za zrušenou objednávku nebo nedoručení zaplaceného zboží včas se stávají pro obchodníky hrozbou, která poškodí jejich pečlivě budovanou reputaci během chvíle. Zákazníci se navíc podle hodnocení budou orientovat více než v uplynulých letech. Spodní hranice přitom není vůbec nízká - 4,5 hvězdičky z 5 možných, jak vyplynulo z průzkumu platební služby Skip Pay.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).