Jiří Suchý ředitelem digitální strategie

Praha, 10. dubna 2013 – Dobrý web, přední hráč mezi českými agenturami pro digitální marketing, rozšířil své řady o Jiřího Suchého, který nastupuje na pozici Digital Strategy Director. Jiří povede realizační tým Dobrého webu a bude zodpovědný za maximální spokojenost klientů s kvalitou a profesionalitou odvedené práce. Zároveň s tím bude řídit strategické projekty pro klíčové klienty. (TZ)

„Příchodem Jiřího Suchého pokračujeme ve strategii být pro naše klienty spolehlivým partnerem v oblasti integrovaného digitálního marketing,“ říká ředitel Dobrého webu Luboš Plotěný a dodává: „Jirkovy předchozí zkušenosti s koordinací a ideovým řízením náročných digitálních projektů nyní využijeme ke zvýšení přidané hodnoty našich služeb. Věříme, že náš realizační tým díky němu získá kreativnější přístup, ale zároveň i tolik žádaný strategický pohled na potřeby klientů v digitálním marketingu.“

Jiří Suchý v minulosti vedl klíčové digitální projekty společnosti Telefónica O2 a jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Následně Jiří pomáhal budovat nový tým UX specialistů, výzkumníků a designérů ve společnosti LMC, kde byl odpovědný za zavádění principů user experience napříč celou společností. Do Dobrého webu přišel z pozice nezávislého konzultanta, který se podílel na mnoha digitálních projektech jak pro agenturní, tak pro korporátní klienty.

O Dobrém webu

Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této unikátní kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci komplexních digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web ale také pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.

Více informací naleznete na www.dobryweb.cz

Sledujte Dobrý web také na sociálních sítích: Facebook, Twitter, LinkedIn či Google+