Praha – 10. dubna 2013 – Společnost Infor, přední poskytovatel podnikového aplikačního softwaru s více než 70 000 zákazníky, oznámila dostupnost Infor Service Management 4.20, nové generace aplikace pro řízení služeb. Prostřednictvím této aktualizované verze mohou jiné aplikace z oblasti finančních, výrobních a distribučních ERP řešení, jež potřebují pokročilé servisní funkcionality, využívat s podporou technologie Infor ION řešení pro řízení výkonnosti služeb. (TZ)
To pomůže organizacím řídit svůj obrat a poskytovat proaktivnější poprodejní služby. Vedle toho pomáhá technologie ION zlepšovat řízení workflow mezi softwarovými aplikacemi a aktivity zaměstnanců, zákazníků a dodavatelů, což společně s podporou dat v reálném čase zajišťuje konzistentní procesy v rámci podniku.
Další aktualizace řešení Infor Service Management 4.20 zahrnují:
-
Bohatší konfigurace v Infor VISUAL – Podpora konfiguračních formulářů specificky nastavená pro aplikaci Infor VISUAL umožňující uživatelům řešení VISUAL integrovat a nastavit Infor Service Management (ISM) jako své řešení poprodejních služeb. Nyní jsou formuláře, které využívají decentralizované integrace mezi ISM a VISUAL, zahrnuty v základu řešení.
-
Inovované finanční funkcionality – Verze 4.20 zlepšuje procesy sběru dat a nově obsahuje také zobrazení informací o zákaznických objednávkách v existujících reportech a formulářích.
-
Efektivnější objednávání ve specifických sériích – Byly přidány nové formuláře, které pomáhají uživatelům sledovat transakce o objednávkách materiálu ve speciálních sériích za účelem lepší dohledatelnosti a vyhovění požadavkům potravinářských, farmaceutických a dalších standardů.
-
Efektivnější dohledatelnost zapůjčených zařízení – Pokaždé, když je určité zařízení zapůjčeno novému zákazníkovi, je zaznamenán do systému. To zlepšuje dohledatelnost informací umožňující například určit původce případného poškození nebo upozornit poskytovatele na to, že je třeba pořídit nové zařízení z důvodu naplnění životnosti toho starého.
„Jediný způsob jak dosahovat skvělých výsledků v oblasti poprodejních služeb a konzistentní zákaznické péče je znát zařízení u zákazníků lépe, než je znají oni sami. A plně integrovatelný, inteligentní systém je základem pro podporu většiny procesů v oblasti služeb,“ řekl Matt Baginski, viceprezident divize Equipment ve společnosti Infor. „Nejnovější verze řešení Infor Service Management představuje integrovanou, škálovatelnou a robustní aplikaci, která poskytuje manažerům informace nutné pro správné rozhodování. Lepšími rozhodnutími zvyšují spokojenost zákazníků, lépe využívají podnikové zdroje, generují nové příležitosti ke zvyšování obratu a především upevňují dlouhodobé vztahy se zákazníky.“
O společnosti Infor
Infor je třetí největší poskytovatel podnikových aplikací a služeb, který pomáhá více než 70 000 zákazníkům ve 194 zemích zefektivňovat jejich podnikání, řídit obchodní růst a rychle se přizpůsobovat změnám v oblasti obchodní poptávky. Infor nabízí odvětvově-specifické aplikace a sady postavené na rychlosti a inovačních technologiích poskytujících uživatelům bohaté nástroje a nejrůznější způsoby nasazení včetně cloudu, on-premise či hybridního modelu. Více informací naleznete na www.infor.com.