Praha – 24. dubna 2013 – Ness Technologies, Inc., globální poskytovatel komplexních řešení a business služeb v oblasti informačních technologií, vyvinul a dodal společnosti Telefónica Czech Republic inovovanou verzi internetové samoobsluhy Moje O2 pro soukromé uživatele s rozšířenou správou služeb pro zákazníky předplacených služeb. Vývoj inovace selfcare systému na bázi produktu Oracle ATG eCommerce trval pět měsíců a mezi jeho hlavní přednosti patří úspora nákladů operátora při současném zkvalitnění péče o zákazníky. (TZ)
„Při volbě dodavatele tohoto systému jsme se rozhodli pro Ness s ohledem na více než sedm let trvající spolupráci,“ říká Jaromír Mikulík, manažer informačních systémů v oblasti portálů ze společnosti Telefónica Czech Republic, a dodává: „Ness během této doby prokázal dodavatelské schopnosti v oblasti telekomunikací. Podílel se například na rozvoji našeho systému pro zřizování pevných linek, systému změnových požadavků zákazníků nebo systému řízení konfigurací.“
Inovovaný systém přináší více možností pro klienty s předplacenou kartou, kteří mohou v internetové samoobsluze lépe spravovat svůj zákaznický účet a zároveň rychleji získávat informace o využívání služeb. Ty je také možné rovnou aktivovat, bez volání na zákaznickou infolinku nebo návštěvy kamenné prodejny O2.
„Další rozvoj projektu bude spočívat například v rozšíření samoobslužného systému pro korporátní firmy a státní správu nebo spuštění nových funkcí s cílem zvýšit uživatelský komfort,“ říká Martin Silvička, ředitel segmentu Telco společnosti Ness Technologies v ČR.
Samoobsluha Moje O2 (www.mojeo2.cz) představuje výraznou úsporu nákladů, vynaložených společností Telefónica Czech Republic na péči o klienty, a zároveň se z ní stává efektivní komunikační kanál, který lze využít k personalizovaným marketingovým sdělením.
-
O společnosti Ness
Společnost Ness Technologies je globálním partnerem v oblasti business procesů a technologií. Řešení a služby pokrývají všechny vertikály i procesy v podnikání jejích zákazníků od softwarového inženýrství, systémovou integraci, vývoj aplikací, poradenství a distribuci software. Své služby staví na dlouhodobě budovaných a ověřených kompetencích, včetně nabídky outsourcingu, near shore i off shore dodávek. Se 7000 zaměstnanci v pobočkách v Severní Americe, Evropě, Izraeli a Indii má Ness potřebnou sílu a invenci pro realizaci obchodních i technologických cílů svých zákazníků ve více než 20 zemích. Ness spojuje výhody globálního know-how a místních odborných i obchodních znalostí. Na českém trhu patří k leaderům v oblasti business a IT služeb. Tým 600 odborníků v Praze, Brně a Ostravě je strukturován tak, aby byl vždy blízko zákazníkům a jejich potřebám. Více na http://www.ness.com/cz/