TISCALI MEDIA, a.s. rozšiřuje inzertní nabídku v ženském segmentu s VotočVohoz.cz

Přes 500 000 unikátních návštěvníků měsíčně a na 36 miliónů shlédnutých stránek přináší do inzertního portfolia společnosti TISCALI MEDIA, a.s. internetová burza s oblečením VotočVohoz.cz. Takže 95 procent z uživatelů weby přitom tvoří ženy. (TZ)

Spolupráce mezi TISCALI MEDIA, a.s. a VotočVohoz.cz v oblasti prodeje inzertního prostoru byla zahájena 1. dubna 2013. Do budoucna počítají obě strany s možnostmi dalšího rozšíření vzájemných vztahů.

VotočVohoz.cz je výměnná burza oblečení, kosmetiky a doplňků. Na webu mohou uživatelé prodat, vyměnit nebo i darovat hezké věci, kterých by se jinak zbavili. V nabídce jsou neustále desítky tisíc kusů oblečení a doplňků, včetně výrobků luxusních módních značek.

„Projekt VotočVohoz.cz vnímáme jako jeden z nejrychleji rostoucích webů na českém internetu a pozitivní je, že tento trend neopadává ani po roce provozu,“ říká výkonný ředitel TISCALI MEDIA, a.s. Michal Kubík.

„V České republice jsme hledali vhodného partnera, který má dostatečné zkušenosti s obchodováním reklamního prostoru na internetu,“ říká výkonný manažer VotočVohoz.cz Lukáš Vala. „TISCALI MEDIA, a.s. má vše potřebné a vidím zde i další možnosti spolupráce v budoucnu.“

O Tiscali Media, a.s.:

Tiscali Media, a.s. je provozovatelem portálu tiscali.cz a internetových médií jako Tiscali.cz, Games.cz, Osobnosti.cz, Dokina.cz, Doklubu.cz, Nasepenize.cz nebo iFaster.cz. Měsíčně baví téměř dva miliony lidí. Záměrem je přinášet kvalitní zábavný obsah uživatelům a jasnou přidanou hodnotu inzerentům. Pro zaměstnance, spolupracovníky i partnery vytváří inspirativní prostředí a dobré vztahy.