(Orlando/ Praha, 14. května 2013) – Společnost hybris, nejrychleji rostoucí poskytovatel komerčních platforem na světě, kterého hlavní analytické firmy považují za lídra v oboru, dnes oznámila, že její řešení Commerce Suite je možné plně integrovat se systémem SAP. Vylepšený produkt je k dispozici na tržišti hybris Extend http://www.hybris.com/en/partners/ hybris-extend) a umožňuje rychlou a snadnou integraci s řešením SAP ERP pro plánování podnikových zdrojů (Enterprise Resource Planning). (TZ)
Integrace je založena na strategii vícekanálového obchodování OmniCommerce společnosti hybris, což maloobchodníkům a firmám umožňuje poskytovat komplexní uživatelský prožitek napříč prodejními kanály a tzv. touchpointy (zdroji, ze kterých zákazníci čerpají informace při nákupu) v rámci otevřené architektury hybris. Je tedy možné se vyhnout stále ještě rozšířenému přístupu „rip and replace“, kdy prodejci při svém rozvoji ustupují od dosavadních řešení a začínají je budovat na zcela nových základech. Místo toho mohou firmy využít potenciálu téhož prostředí systému dalšími způsoby, a zákazníkům tak poskytnout kvalitnější prožitek při nakupování.
„Jedním z hlavních problémů, jimž výrobci a distributoři čelí při realizaci strategie on-line prodeje, je otázka, jak snadno a z hlediska nákladů co nejefektivněji dosáhnout integrace jejich systému se systémem ERP,“ vysvětluje Patrick Finn, víceprezident společnosti hybris pro prodejní kanály v regionu Severní a Jižní Ameriky. Současně dodává: „Na světě je více než 100 zákazníků, kteří již používají moderní obchodní platformu hybris se systémem SAP, lze tedy mluvit o prověřeném modelu integrace. I přesto však tento nový rámec znamená pro naše zákazníky a partnery pokrok, neboť díky němu se proces integrace urychlí, usnadní a zlevní. A navíc, u firem již nebude zapotřebí nákladných konzultací, ušetří čas při řízení integrace procesů a systémů a celý provoz se stane efektivnější.“
Mezi další výhody, které plynou pro zákazníky a partnery hybris, patří:
-
omezení rozsahu vývoje integrace SAP, což šetří čas i náklady při implementaci řešení hybris
-
dosažení synchronizace katalogových a transakčních dat mezi produkty SAP ERP a řešením Commerce Suite od hybris
-
zkrácení doby načítání stránek díky distribuovanému toku dat
-
výpočet nákladů na dopravu a daní pomocí údajů ze systému SAP namísto využívání nákladných služeb třetích stran
-
podpora kontroly zásob v reálném čase pomocí systému SAP u položek s nízkým stavem zásob
-
možnost sdílení údajů o kreditních kartách mezi systémy hybris a SAP umožňující zachycení plateb v ERP
Jedním ze společných zákazníků hybris SAP je švýcarská společnost Phonak AG, www.phonak.com, přední světový výrobce poslechových řešení. „Jsme rádi, že hybris nabízí na tržišti Extend integraci s partnerem, jenž je nezávislým prodejcem softwarových řešení (Independent Software Vendor – ISV),“ říká Ole Vogt, jenž působí na pozici senior produkt manažera pro interaktivní marketing ve společnosti Phonak. „Formalizovaný rámec integrace se systémem SAP je velkým krokem kupředu, je významný nejen pro nás, ale i pro další zákazníky společnosti hybris. Věříme, že tato integrace nám pomůže snížit celková rizika, která souvisejí s implementací, a výrazně zkrátit dobu implementace,“ uzavírá.
Mezi další zákazníky společnosti hybris, kteří také používají SAP, patří Nespresso, W. W. Grainger, Inc. nebo Levi’s.
Více informací o integraci řešení hybris se systémem SAP naleznete na:
http://www.hybris.com/en/partners/hybris-extend
O společnosti hybris
Společnost hybris pomáhá firmám na celém světě prodávat větší množství zboží, služeb a digitálního obsahu prostřednictvím všech druhů dotykových zařízení, kanálů nebo jiných elektronických zařízení. Společnost hybris nabízí produkt zvaný „OmniCommerce“, což je soubor nejmodernějších procesů pro řízení kmenových dat a jednotné obchodování, který firmám poskytuje komplexní pohled na zákazníky, produkty a objednávky, a zákazníkům komplexní pohled na firmu. Vícekanálový software společnosti hybris funguje na jediné platformě, která využívá otevřených standardů, umožňuje flexibilní neomezenou podporu inovací, vede k nejnižším celkovým nákladům vlastnictví a navíc je možné ji upravovat a rozšiřovat do té míry, že už společnosti nebudou nikdy potřebovat žádnou jinou obchodní platformu. Přední analytické společnosti v oboru považují společnost hybris za „lídra“
a označují její obchodní platformu jako jednu ze dvou nebo tří nejlepších na trhu. Stejný software je k dispozici jak tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostigu, což umožňuje maximální flexibilitu vydavatelům všech velikostí. Společnost hybris si zvolilo více než 500 společností, mezi něž se řadí globální značky Coca-Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon
a Toys’r’Us.
Společnost hybris působí v 15 zemích světa. Společnost hybris je budoucností obchodu.
Více informací najdete na www.hybris.com.