Praha, 27. května 2013 – Vodafone uvádí v České republice na trh nový model chytrého telefonu vlastní značky. Vodafone Smart III je nástupcem v loňském roce představeného Vodafone Smart II. Přináší technické zdokonalení v podobě čtyřpalcového displeje, 5 Mpix fotoaparátu a především podpory NFC. Tato moderní bezdrátová technologie umožňuje přenos dat na krátkou vzdálenost a umožňuje jednoduchou a bezpečnou obousměrnou komunikaci mezi elektronickými zařízeními. Současně Vodafone Smart III překvapí novým zajímavým designem, který jde ruku v ruce s příznivou cenou pro všechny zákazníky. Telefon si budou moci pořídit od 1.června za standardní cenu 3 177 Kč včetně DPH. (TZ)
Chceme zákazníkům na českém trhu stejně jako v zahraničí představit nový Vodafone Smart III, který bude jedním z nejdostupnějších chytrých telefonů na trhu s kvalitní výbavou a zajímavým designem,“ říká Michal Janda, který je ve Vodafonu zodpovědný za portfolio telefonů a dodává: „Hlavní novinkou u tohoto modelu je vylepšení o technologii NFC, která umožní bezdrátové sdílení souborů s ostatními telefony.“
Technické parametry Vodafone Smart III:
-
5 Mpix fotoaparát
-
4 palcový displej s rozlišením 800×480 pixelů
-
Hmotnost 137 g
-
BlueTooth, WiFi, GPS
-
Kapacita baterie 1500 mAh
-
MP3 přehrávač
-
Technologie NFC, součástí balení jsou 2 NFC štítky
-
Operační systém Android 4.1.1 Jellybean
-
Uživatelská paměť až 2,3 GB
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 100 milionů korun. V roce 2010 Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz