Zpravodajský portál iDNES.cz mediální skupiny MAFRA spustil pro čtenáře velkou soutěž o čtvrt milionu ve zlatě s názvem MEGAHRA. V období od 1. do 30. března 2023 mohou kliknutím sbírat symboly zlatých mincí vložené do náhodně vybraných článků napříč rubrikami iDNES.cz. Každý den tak čtenáři mají možnost soutěžit o hotovost či zlaté investiční mince. Do hry o hlavní cenu, investiční minci Český lev 2023 – tedy pět trojských uncí ryzího zlata s orientační hodnotou 266 tisíc korun*), se zařadí každý, kdo mezi 1. a 30. březnem nasbírá alespoň šest set mincí. Losování hlavní ceny v soutěži MEGAHRA iDNES.cz proběhne v pátek 31. března, ve 14 hodin.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2023/03/MEGAHRA-iDNES.cz_-1024x576.jpg)
Denní i celkové skóre nasbíraných mincí si mohou účastníci soutěže průběžně kontrolovat na kartě hráče. Ti, kteří během jednoho dne (od půlnoci do půlnoci) nasbírají alespoň deset mincí, se zařadí do slosování o denní prémii – zpravidla hotovost ve výši tisíc korun. Pouze ve středu 15., 22. a 29. března bude mimořádně denní prémií investiční mince s orientační hodnotou 29 tisíc korun*). Losování denních prémií proběhne vždy následující den ve 14 hodin.
Navíc bude možnost vyhrát také tzv. bonusovou minci s orientační hodnotou 29 tisíc korun*), a to ve speciálním kvízu iDNES.cz, který vyjde ve středu 8. března.
Soutěž MEGAHRA iDNES.cz je pořádána ve spolupráci s Českou mincovnou.
Více informací k soutěži naleznete na www.idnes.cz/zlato.
*) Poznámka: Hodnota investičních mincí se může lišit v závislosti na aktuálním kurzu zlata.
Příloha:
- banner k soutěži MEGAHRA iDNES.cz
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 4,93 milionu čtenářů, což představuje 56,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
Do mediální skupiny MAFRA patří také skupina TICKETPORTAL, největší ticketingová společnost v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem koncernu Agrofert.