Praha – 11. června 2013 – Infor, přední poskytovatel podnikového aplikačního softwaru s více než 70 000 zákazníky, představil Infor e-Commerce Mobile, nový aplikační doplněk podnikové e-commerce infrastruktury umožňující optimalizaci mobilních procesů. Doplněk, který je integrovaný s aplikací Infor e-Commerce a je postavený na nejnovějších mobilních technologiích, vícekanálovém přístupu a možnosti zobrazení v mobilních internetových prohlížečích, rozšiřuje schopnosti vyspělých B2B technologií v segmentu retailu. Řešení umožňuje obchodníkům vyřizovat objednávky na mobilních zařízeních v reálném čase při současném zajištění uživatelského komfortu. (TZ)
Aplikace Infor e-Commerce Mobile využívá tzv. Omni přístupu vyvinutého na základě vícekanálových strategií, který zpřístupňuje informace v reálném čase a to současně na všech typech zařízení. Vytvoření širokého přístupu do retailového prostředí umožňuje podnikům oslovovat a reagovat na potřeby spotřebitelů efektivnějším a dynamičtějším způsobem. Nabízí přímou komunikaci konkrétní značky tak, aby nedocházelo ke zkreslení v rámci distribučního kanálu. Retailovým prodejcům umožňuje Infor e-Commerce reagovat na požadavky trhu prostřednictvím rychlejšího přístupu k přesným informacím a posilování značky.
Klíčové funkce
-
Infor e-Commerce Mobile se dokáže adaptovat na styl konkrétních webových stránek s možností tvorby většího počtu smysluplných interakcí s koncovým uživatelem. Díky přizpůsobení vzhledu a prostředí zákaznických webových stránek získávají spotřebitelé užší vazby na danou značkou s nižší úrovní zkreslení způsobeného prodejními kanály. Webové aplikace určené pro telefony a tablety umožňují uživatelům zahájit objednávku na počítači a pokračovat aktualizací stejné objednávky z mobilního zařízení kdekoliv jinde.
-
Podniky mají k dispozici data v reálném čase a simultánně na více mobilních zařízeních. Uživatelé mohou nyní řídit své procesy od objednávek po uskladnění a vyřízení na počítači, chytrých telefonech nebo tabletech doslova z jakékoliv lokality.
-
Retailové firmy mohou zapojit své zákazníky do každé fáze nákupu. Infor e-Commerce Mobile umožňuje tradičním a online obchodníkům či poskytovatelům spotřebitelských služeb komunikovat se zákazníky v jakékoli fázi nákupu. „Před-nákupní“ fáze zpřístupňuje online komunikaci na sociálních sítích, v aplikacích, inzerátech a v dalších prostředcích online komunikace. Fáze prodeje poskytuje detailní informace o zásobách a možnost hledání ve skladu či na prodejně s využitím mobilních a online zařízení. „Po-nákupní“ fáze navíc umožňuje zákazníkům sdílet své zkušenosti s nákupem na sociálních sítích.
Komentář společnosti Infor
„Spotřebitelé dnes umí iniciovat nákupy více způsoby než v minulosti. Aby dokázali vyjít vstříc této poptávce, musejí se obchodníci přizpůsobit novému paradigmatu dodavatelského řetězce,“ říká Bob McKee, ředitel divize spotřebitelského segmentu ve společnosti Infor. „Aplikace Infor e-Commerce Mobile poskytuje modernímu distribučnímu řetězci nástroj, který čelí výzvám spotřebitelského odvětví. Díky spolupráci na více zařízeních v reálném čase mohou nyní obchodníci lépe obsluhovat své zákazníky.“
O společnosti Infor
Infor zásadně mění způsob sdílení a využívání podnikových informací, a pomáhá tak více než 70 000 zákazníkům ve 194 zemích zefektivňovat podnikání, řídit obchodní růst a rychle se přizpůsobovat změnám v oblasti obchodní poptávky. Infor nabízí odvětvově-specifické aplikace a sady vyznačující se rychlostí a inovativním, uživatelsky zaměřeným designem, který je jednoduchý, přehledný a elegantní. Infor poskytuje flexibilní způsoby nasazení softwaru, které nabízejí nejrůznější možnosti jeho provozování, včetně cloudu, on-premise či hybridního modelu. Více informací naleznete na www.infor.com.
Zákazníky společnosti Infor je:
-
19 z 20 největších leteckých výrobců
-
12 ze 13 největších firem z high-tech průmyslu
-
10 největších farmaceutických společností
-
84 ze 100 automobilových subdodavatelů
-
23 z 50 největších amerických nemocnic
-
43 z 50 největších průmyslových distributorů
-
26 z 35 největších globálních maloobchodních řetězců
-
5 z 10 největších pivovarů