(Praha/Londýn, 12. června 2013) – Společnost hybris, nejrychleji rostoucí poskytovatel komerčních platforem na světě, kterou přední analytické společnosti považují za lídra v oboru, dnes oznámila uzavření partnerství se společností LivePerson, předním poskytovatelem inteligentních komunikačních produktů. Díky tomuto spojení mohou obě firmy společně nabídnout nástroje, které umožňují optimalizovat online obchodní řešení a dosahovat vyšší návratnosti investic do digitálních funkcí. (TZ)
Sadu Commerce Suite od hybris je možné plně propojit s oceňovaným komunikačním řešením společnosti LivePerson, a jako taková je již nyní k dispozici na online tržišti hybris Extend. Toto nové propojení bude mít zásadní význam pro profesionály v oblasti elektronického obchodu, kteří se chtějí odlišit od konkurence, využívat lepších možností smysluplné komunikace s návštěvníky stránek a poskytovat zákazníkům bohatší a personalizovanější možnosti.
Díky řešení online komunikace společnosti LivePerson budou obchodníci schopni zvýšit množství realizovaných obchodů (konverzní poměr) ve svých online shopech a naopak snížit počet nerealizovaných nákupních košíků. Pokud bude mít zákazník například potíže s nalezením konkrétního druhu zboží, zaměstnanec služeb zákazníkům hned obdrží upozornění a bude moci takového zákazníka kontaktovat a poskytnout mu okamžitou pomoc, ať již přímo prostřednictvím online komunikace nebo přes možnost vyžádat si kliknutím hovor. Obdobně budou mít zákazníci možnost využít ovládací prvek na stránce k zahájení online komunikace se zaměstnancem zákaznické podpory. Komunikaci se zákazníky bude rovněž možné optimalizovat prostřednictvím dynamického poskytování údajů o konkrétním zákazníkovi příslušnému zaměstnanci zákaznické podpory.
„Vytvoření a udržení přesvědčivého a účinného zákaznického prožitku vyžaduje od obchodníků schopnost rychle reagovat na vývoj v očekávání ze strany zákazníků,“ vysvětluje Patrick Finn, víceprezident pro distribuční a komunikační kanály pro americké kontinenty společnosti hybris. „Spojení těchto dvou předních platforem znamená posílení strategie OmniCommerce společnosti hybris zaměřené na zrychlení vývoje inovací tím, že obchodníkům poskytuje řešení, jež je možné rychleji nainstalovat, účelněji nastavit
a průběžně rozšiřovat, přesně podle potřeb zákazníků a obchodního modelu prodejce.“
Integrace online komunikace společnosti LivePerson do online tržiště hybris Extend tak nabízí obchodníkům obsáhlé možnosti vytváření vlastních způsobů rozšířené komunikace se zákazníky vyhledávajícími jejich značku, bez ohledu na to, zda k tomu používají osobní počítač, chytrý telefon nebo tablet.
Možnosti integrace zahrnují:
-
nástroje připravené bez nutnosti dalšího nastavování – aktivace služby online komunikace LivePerson v případech zahrnujících opuštěné nákupní košíky, neaktivitu stránek, či neúspěšné vyhledávání
-
snadno nastavitelná pravidla a spouštěcí události
-
plně funkční a zdokumentovanou kódovou základnu v Javascriptu
„Vytvořením partnerství s předním poskytovatelem platformy elektronického obchodu, jakým je společnost hybris, jsme získali možnost poskytovat globální zákaznické základně naši technologii, nejlepší ve své kategorii,“ uvádí John Gray, ředitel pro globální kanály
a obchodní rozvoj společnosti LivePerson. „Věříme, že se nám skrze toto partnerství podaří rozšířit a posílit možnosti komunikace zákazníkům společnosti hybris tak, aby mohli dosahovat vyšší míry konverze, a poskytovat svým zákazníkům ten nejlepší prožitek z návštěvy jejich online obchodů.“
Další podrobnosti o integraci řešení hybris a LivePerson jsou k dispozici na adrese: http://www.hybris.com/en/partner/hybris-extend/liveperson
O společnosti hybris
Společnost hybris pomáhá firmám na celém světě prodávat větší množství zboží, služeb
a digitálního obsahu prostřednictvím všech druhů kontaktních míst, kanálů či zařízení. Společnost hybris nabízí produkt zvaný OmniCommerce™, což je soubor nejmodernějších procesů pro řízení kmenových dat a jednotné obchodování, který firmám poskytuje komplexní pohled na zákazníky, produkty a objednávky, a zákazníkům komplexní pohled na uskutečňovaný obchod. Vícekanálový software společnosti hybris funguje na jediné platformě, která využívá otevřených standardů, umožňuje flexibilní neomezenou podporu inovací, vede k nejnižším celkovým nákladům vlastnictví, a navíc je možné ji upravovat
a rozšiřovat do té míry, že už společnosti nebudou nikdy potřebovat žádnou jinou obchodní platformu. Přední analytické firmy v oboru považují společnost hybris za „lídra“ a označují její obchodní platformu jako jednu ze dvou nebo tří nejlepších na trhu. Stejný software je k dispozici v různých formách: tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostingu, což umožňuje maximální flexibilitu obchodníkům všech velikostí. Společnost hybris si zvolilo více než 500 společností, mezi něž se řadí globální značky Coca Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon
a Toys’r’Us.
Společnost hybris působí v 15 zemích po celém světě. Hybris je budoucností obchodu. Více informací najdete na stránkách www.hybris.com
O společnosti LivePerson
Společnost LivePerson, Inc. (NASDAQ: LPSN) nabízí cloudovou platformu, která firmám umožňuje aktivně komunikovat se zákazníky prostřednictvím online komunikace (chat), hlasové komunikace i prostřednictvím poskytování obsahu v tom pravém okamžiku a tím pravým komunikačním kanálem, včetně internetových stránek, sociálních médií
a mobilních zařízení. Tato „inteligentní komunikace“ vychází z analýz chování prováděných v reálném čase, které tak umožňují komunikaci založenou na skutečném porozumění obchodních cílů i potřeb zákazníka.
Na platformu LivePerson, která umožňuje zvyšovat míru konverze a zlepšovat zákaznický prožitek, se spoléhá více než 8 500 firem, mezi něž patří například Hewlett-Packard, IBM, Microsoft, Verizon, Sky, Walt Disney, PNC, QVC či Orbitz.
Společnost LivePerson získala v roce 2012 ocenění CODiE pro nejlepší řešení správy obsahu. V témže roce ji společnost Frost & Sullivan označila za lídra v tržním podílu. Společnost LivePerson má své sídlo v New Yorku a pobočky v San Francisku, Atlantě, Santa Monice, Tel Avivu, Londýně a Melbourne.
Bližší informace jsou k dispozici na stránkách www.liveperson.com. Další tiskové zprávy
o společnosti LivePerson jsou k dispozici na adrese visit pr.liveperson