OnoSeToSamoSeto. Hotelová síť OREA láká ve své jarní kampani na bezstarostnost a skvělé místo k relaxu

Báječné chvíle plné odpočinku, lahodného jídla a žádných starostí. Zní to jako ideální místo k dovolené? Tuzemská hotelová síť OREA Hotels & Resorts láká ve své jarní kampani s názvem OnoSeToSamoSeTo na ten nejlepší hotelový pobyt, při kterém se hosté mohou naplno věnovat relaxu. O vše ostatní, jak napovídá název kampaně, se postará hotelový personál. 

Zapomenout na chvíli na úklid, nevařit, mít připravený program a každý večer zrelaxovat své tělo ve vířivce nebo sauně. Přesně pár dní takové pohody si občas zaslouží každý. Hotelová síť OREA Hotels & Resorts se proto rozhodla ve své jarní kampani ukázat, jak bezstarostný pobyt mohou hosté v jejich hotelech zažít. Koncept kampaně zaměřený na páry a rodiny s dětmi vychází ze známé hlášky OnoSeToSamoSeTo, na níž je postavena samotná kreativní myšlenka. 

„Naším hlavním cílem je ukázat současným i potenciálním hostům, že nám záleží na tom, aby o ně bylo perfektně postaráno, měli z pobytu radost a nemuseli se vůbec o nic starat. Je pro nás prioritou, aby si na dovolené odpočinuli a jejich přání se splnila v podstatě sama. Přesně to je hlavní myšlenkou naší jarní kampaně. Ukazujeme hostům, jak to u nás chodí. Že než se vrátí z výletu, bude jejich pokoj krásně uklizený. Hned, jak usednou ke stolu, budou mít naservírované perfektní jídlo z naší kuchyně, a když se děti začnou nudit, přijdou naši animátoři, kteří je zabaví,“ vysvětluje externí brand konzultant Zbyšek Pochylý, který má na starosti produkci a kreativu kampaně. 

Bezstarostnost pro rodiny i páry

OREA prostřednictvím kampaně cílí na rodiny s dětmi, kterým ukazuje, jak si užít bezstarostné dny volna díky Family programu, které vybrané OREA hotely nabízí. Díky tematickým animačním programům s maskotem Liškou Eliškou mají děti o zábavu postaráno, zatímco rodiče si mohou užívat ve wellness nebo vyrazit na výlet. 

Párům bez ohledu na věk pak hotelový personál rád pomůže s přípravou denního programu a dá tipy na turistické cíle a zajímavé akce v okolí.

„Kampaně se snažíme tvořit vždy tak, aby měly významnou přidanou hodnotu, a odrážely to, na čem nám nejvíce záleží. Komunikace se současnými i potenciálními hosty je jen prvním krokem. Pro nás je klíčové, aby naši hosté o našem příběhu nejen slyšeli, ale aby se do něj také aktivně zapojili. Proto naše kampaně propojujeme s komunikací na hotelech a snažíme se vždy překvapit a předčit očekávání,říká marketingová manažerka OREA Hotels & Resorts Eva Beránková.

OREA podpoří kampaň mixem reklamních formátů 

Jarní kampaň poběží v průběhu dubna a května a lidé se s ní setkají napříč komplexním mixem formátů a médií. „Jelikož chceme kampaní zasáhnout co možná nejširší publikum, rozhodli jsme se jít cestou kombinace online a offline marketingových nástrojů. Díky netradičním videím, rádiovým spotům a zajímavé grafice na nás lidé narazí téměř všude. Třeba na dálnici D1 během jízdy na schůzku, na autobusech společnosti Regiojet nebo při poslechu stanic Evropa 2, Frekvence 1 a Hitrádio,“ dodává ředitel digitalizace OREA Hotels & Resorts Tomáš Holan.

Pro větší viditelnost a přiblížení se lidem využívá hotelová síť také LED obrazovky na vlakových nádražích v Praze a Brně. Lidé se tak s kampaní setkají na cestách po celém Česku, ať už pojedou autem, autobusem nebo vlakem. Zároveň bude hotelová síť v průběhu celého května pořádat víkendové eventy. 

Důležitou součástí kampaně jsou rovněž PR aktivity, které celou kampaň podpoří, a to například soutěžemi či spoluprací s vybranými novináři. Mimo zmíněné aktivity se bude OREA držet i osvědčených tradičních nástrojů v on-line prostředí a tištěných médiích.

Na kreativní kampaně se OREA zaměřila již v minulém roce. Jako první uvedla jarní kampaň s názvem Pro vaše pohodlí uděláme první–poslední, která byla orientovaná na hotelovou péči. Na podzim pak navázala partnerství s kurýrní službou Wolt, díky kterému si lidé v Praze mohli zakoupit ochutnávku hotelové snídaně a vychutnat si ji v prostředí domova.

O OREA Hotels & Resorts

OREA Hotels & Resorts je česká hotelová značka, která nabízí ubytování ve 20 hotelech napříč nejkrásnějšími lokalitami celé České republiky. Širokou nabídkou aktivit potěší každého, přes rodiny s dětmi a domácími mazlíčky, nadšené sportovce, zamilované páry až po malé, střední i ty největší firmy. Pravidelné rekonstrukce, široké portfolio lokalit i služeb a vždy ochotný personál se postarají o nejlepší zážitek.