Surikata PR rozšířila portfolio klientů o výrobce kečupů a omáček – společnost Spak

Marketingová a kreativní agentura Surikata PR pečuje o nového klienta. Od letošního února komunikačně zastřešuje produktové PR a obsahovou strategii významné rakousko-české potravinářské společnosti Spak. Výrobce ochucovadel – kečupů, majonéz či nejrůznějších druhů dresinků – chce značku a její novinky na trhu přiblížit širší veřejnosti a mladší cílové skupině.

Od nové marketingové strategie si Spak slibuje zajímavější obsah na sociálních sítích a posílení komunikace na všech úrovních. „Změnu PR agentury bereme jako nový impuls. Bohaté klientské portfolio Surikaty PR je pro nás zárukou, že společně zvýšíme povědomí o značce a jejich novinkách a současně přitáhneme pozornost mladší cílové skupiny,“ říká Michal Neškera, Sales Direktor společnosti Spak.

Na budování obchodní značky Spak spolupracuje Surikata PR s agenturou Yashica, která má na starosti navazující marketingové aktivity, kompletní ATL komunikaci či netradiční outdoorovou prezentaci na pořádaných eventech.

„Novou marketingovou strategii naplňujeme atraktivnějším obsahem. Na úvod spolupráce jsme zrealizovali velké produktové focení a natáčení, což se promítne v oblasti PR i na sociálních sítích. A v symbióze s Yashicou obsáhneme veškeré komunikační kanály,“ podotýká Martin Šemík, jednatel agentury Surikata PR.

O společnosti Spak

Rodinná firma Spak byla založena roku 1935 v Rakousku Fritzem Spakem. V současnosti ji vedou jeho syn Hans Peter Spak a vnuk Peter Spak. Zakládá si na dlouholeté tradici, kvalitních surovinách a originálních recepturách, které předává z generace na generaci. Velký důraz Spak klade i na výzkum a vývoj inovací, jako první tak přichází s originálními řešeními nových produktů, jako je například veganská majonéza a tatarská omáčka či BIO výrobky. Z kečupů vyráběných v České republice jsou kečupy Spak nejprodávanější na českém trhu. Díky svému preciznímu výrobnímu procesu se produkty společnosti Spak dlouhodobě těší jednomu z nejvyšších hodnocení v rámci nezávislých spotřebitelských testů.