Max banka si po sedmi měsících od svého startu připisuje důležitý milník. Hlásí 30 tisíc nově založených spořicích účtů. Podařilo se jí rovněž více než zdvojnásobit počet klientů a atakuje tak hranici 40 tisíc zákazníků. Významně jí vzrostla i bilanční suma, která se blíží hranici 40 miliard korun.
Spořicí účet Max banky si i více než půl roku po svém startu udržuje pozici jednoho z nejvýhodnějších spořicích produktů na trhu. Nabízí vysoce atraktivní sazbu 6,01 % ročně bez omezení výše vkladu a bez dalších podmínek. Představuje tak hlavního tahouna v růstu klientů, který se spuštění Max banky pod křídly skupiny Creditas více než zdvojnásobil a v současnosti se blíží 40 tisícům.
„Češi hledají možnosti, jak zhodnotit v době nekončící inflace prostředky, kterými disponují. Spořicí účty nebo termínované vklady nabízejí bezpečný způsob, jak tohoto dosáhnout. Náš spořicí účet je i díky tomu, že na něj nejsou vázány žádné podmínky a omezení, lákavou volbou. A data to potvrzují. Po počátečním raketovém nástupu, kdy jsme získali přes 10 tisíc nových zákazníků během jediného měsíce se jejich růst ustálil na stabilních 3 tisících za měsíc,“ říká předsedkyně představenstva Max banky Ivana Pícková.
Max banka se od podzimního startu profiluje jako online banka, komunikace směrem ke klientům je založena na digitálních technologiích. Spořicí účty si u Max banky zakládají především lidi z menších měst. Dvě třetiny nových zákazníků totiž pochází z měst a obcí mimo tři největší česká města Prahu, Brno a Ostravu. Nejčastěji spoří lidé v produktivním věku mezi 35 a 50 lety. Šestinu klientů však tvoří nejmladší demografická skupina ekonomicky aktivních občanů do 35 let. Napříč všemi věkovými skupinami tvoří přibližně třetinu klientů ženy.