Není pochyb o tom, že Češi jsou národem milujícím výlety, a hlavně v létě si potrpí na pěší turistiku. Ukazuje to i průzkum agentury Kantar, podle kterého se výlety pěšky umístily v první desítce oblíbených sportů, které Češi aktivně provozují. Příznivce výletování proto potěší nová věrnostní kampaň obchodního řetězce BILLA. V jeho prodejnách nyní mohou se slevou až 86 % získat kolekci švýcarského turistického vybavení do přírody značky SIGG. Stačí nasbírat dostatečný počet nálepek za každý nákup v minimální hodnotě 250 korun. Akce potrvá do 18. 7. ve všech prodejnách BILLA.
O Češích se ví, že jsou národem, který má v oblibě pobyt v přírodě. Až pětina Čechů do přírody vyráží dvakrát až třikrát za měsíc, téměř pětina pak minimálně jednou měsíčně. Zejména výlety po přírodních krásách naší země navíc Čechům rozhodně nejsou cizí. V minulém roce dokonce padl rekord v domácím cestování za posledních deset let – na tuzemskou dovolenou vyrazilo na 12 milionů domácích turistů. „Chceme proto před příchodem léta vyjít milovníkům výletů vstříc a připravili jsme pro ně speciální věrnostní akci, ve které mohou získat pomocníky na své túry po přírodě,“ říká Lucie Průšová, vedoucí marketingového oddělení BILLA ČR.
Za zvýhodněnou cenu si mohou zákazníci pořídit některou z 11 položek outdoorového vybavení značky SIGG. Naleznou mezi nimi nepostradatelné pomocníky do batohu na túru do přírody, jako jsou čelovka, baterka, láhev nebo multifunkční kleště, ale také kompletní výbavu na svá dobrodružství jako stan, spací pytel, karimatku, polštář, tašku na hygienu, malý batoh nebo větší turistický batoh.
Značka SIGG má dlouholetou tradicí a spojuje v sobě moderní, avšak nadčasový design s udržitelností na prvním místě. Získat její outdoorové produkty prvotřídní kvality je pro zákazníky BILLA jednoduché. Pro dosažení slevy stačí, když zákazníci nakoupí kdykoliv v období od 26. dubna do 18. července v prodejnách BILLA. Za každých utracených 250 korun získají u pokladny 1 nálepku, kterou si nalepí do své sbírací karty. Po získání 10 nebo 20 nálepek si následně mají možnost zakoupit kterýkoli zlevněný výrobek z nabídky SIGG za doplatek uvedený ve sbírací kartě.
Pokud nasbírají 10 i 20 nálepek, platí sleva u všech nabízených produktů. Výhodnější je pro zákazníky nasbírat celkem 20 nálepek, kdy se sleva se pohybuje v rozmezí od 50 až do 86 % původní ceny.
Po nasbírání příslušeného počtu samolepek si zákazník vybere produkt podle svého přání a doplatek uvedený ve sbírací kartě doplatí u pokladny. Nálepky mohou zákazníci sbírat až do 11. července a pomocníky do přírody od značky SIGG si mohou v prodejnách BILLA vyzvednout až do 18. července. Podrobná pravidla akce jsou k nalezení na webové stránce www.billa.cz.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 253 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.
REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
Více informací na http://www.billa.cz.