Vodafone nabízí pro firemní zákazníky nyní i videokonference

Praha, 9. července 2013 – Vodafone pokračuje v rozšiřování komplexního řešení OneNet a přináší firemním zákazníkům novou službu Vodafone OneNet Videokonference. Pomůže uživatelům otevřít brány k moderní komunikaci a ušetří jim čas a peníze.  S řešením od Vodafonu mohou zákazníci pořádat videokonferenční hovory nejen z plně vybavených videokonferenčních místností, ale také ze svých PC, notebooků, nebo dokonce tabletů a chytrých telefonů. Vedle běžného přenosu hlasu a videa mohou mezi sebou sdílet také dokumenty a prezentace. (TZ)

Vodafone zákazníkovi vždy připraví řešení na míru jeho potřebám. Ať se jedná o jednoduché softwarové řešení, o vybavení celých videokonferenčních místností, nebo o kombinaci těchto variant. Zákazník vždy platí pouze měsíční poplatek.

Hlavní výhody služby Vodafone OneNet Videokonference

  • Výrazná optimalizace nákladů na cestování a služební cesty – snížení prostojů zaměstnanců a následné efektivnější využití jejich pracovního času.

  • Zrychlení rozhodovacích procesů – možnost flexibilně svolávat schůzky napříč rozdílnými lokalitami a zařízeními bez nutnosti se osobně scházet

Další výhody

  • Kompatibilita s videokonferenčními zařízeními zavedených výrobců

  • Zabezpečení veškerých přenesených informací

  • Kompletní instalace, servis a proškolení v režii Vodafonu

  • Žádné jednorázové vysoké náklady, pouze měsíční poplatky

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 100 milionů korun. V roce 2010 Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz