Slevín.cz si vybral PR agenturu, FYI Prague mu pomůže nastartovat spolupráci s e-shopy

Trojka na trhu slevových agregátů Slevín.cz oznámila zahájení spolupráce s novou PR agenturou FYI Prague. Pro Slevín bude zajišťovat korporátní i produktové PR včetně special affairs, souvisejících s aktuálním trendem synergie slevových agregátorů s e-shopy. (TZ)

 „FYI Prague jsme si vybrali zejména kvůli předchozím zkušenostem s týmem a jeho referencemi z oblasti IT a e-commerce,“ uvádí Mario Megela, CEO slevového agregátoru Slevín.cz. FYI Prague se zaměřuje na segment IT, telekomunikací, spotřební a lifestylové elektroniky a developmentu.

 FYI Prague začátkem července 2013 založili Jan Řezáč a František Brož, kteří do ní nastupují ze svých pozic freelance konzultantů. Řezáč povede tým věnující se PR projektům, Brož se zaměří na marketingový business servis.

Jan Řezáč má v oboru desetiletou zkušenost – po tříapůlletém působení na pozici redaktora IT magazínu Chip vstoupil v roce 2007 do oboru PR. Prošel agenturami Focus Agency (Konica Minolta), Grayling (Google, Panasonic) a H+K Strategies (LG, Electroworld, T-Systems, CA Technologies, Wacom).

Brož startoval v roce 2004 v Mladé frontě, v letech 2008 – 2011 vedl jako šéfredaktor časopis a později online titul Marketing Journal. Jako konzultant pracoval pro Focus Agency (BILLA, SGS Czech Republic), Ogilvy Public Relations a kreativní agenturu La Taupe (Bike Fun International, OSIM, Canadian SPA).