ASOS spouští v Číně nový internetový obchod s řešením společnosti hybris

(Praha/Mnichov, 17. července 2013) – Společnost hybris, nejrychleji rostoucí poskytovatel komerčních platforem na světě, kterou obě přední analytické společnosti považují za lídra v oboru, oznamuje, že ASOS – největší britský online prodejce módy, kosmetiky a doplňků, který získává více než 60 procent tržeb ze zahraničí – si zvolil řešení hybris Commerce Suite pro spuštění svého nového internetového obchodu v Číně. Podle údajů z Informačního centra čínské internetové sítě se 75 procent všech uživatelů internetu v Číně připojuje k síti prostřednictvím mobilních telefonů a tabletů. Aby mohly tyto nové stránky poskytovat 420 milionům potenciálních zákazníků skutečně vícekanálové možnosti, budou od okamžiku svého spuštění obsahovat plně integrovanou mobilní verzi nabízející množství funkcí.   (TZ)

Společnost ASOS má 6 milionů aktivních zákazníků a je celosvětovým maloobchodním prodejcem módy, kosmetiky a doplňků, který prodává více než 60 000 kusů značkových produktů i produktů vlastních značek prostřednictvím každé ze svých osmi webových stránek v místních jazykových mutacích v Británii, USA, Francii, Německu, Španělsku, Itálii, Austrálii a Rusku. Ze svého distribučního centra o rozloze přes 100 tisíc metrů čtverečních situovaného v Británii rozesílá zboží do 241 zemí a teritorií celého světa.

Podle zprávy společnosti eMarketer zveřejněné v únoru 2013 se letos očekává nárůst tržeb z online obchodů B2C o 18,3 procent na celkovou částku 1 298 bilionů USD na světě, a to i díky skutečnosti, že region Asie a Tichomoří (APAC) předstihne Severní Ameriku a stane se světovou jedničkou mezi trhy online obchodů typu B2C.

„V rámci regionu APAC se Čína považuje za hlavní hnací sílu hospodářského růstu a jako taková představuje trh, na němž chceme být významným aktérem,“ říká Pete Marsden, výkonný ředitel ASOS pro investice. „Čína je však současně trhem, který má zcela unikátní vlastnosti a nároky. Abychom je dokázali uspokojit, potřebovali jsme osvědčenou a silnou vícekanálovou platformu, která by podporovala náš nový online obchod a která by byla vhodná pro rychlý růst a vysoký objem transakcí, jež vzhledem k velikosti čínského trhu očekáváme. Rovněž jsme hledali platformu, jež by nám umožnila při implementaci spolupracovat s místními partnery hovořícími místním jazykem, kteří budou obeznámeni s kulturními, technickými, právními, politickými a vládními podmínkami v Číně a kteří nám pomohou celý proces tvorby online obchodu usnadnit. A právě společnost hybris nám vyšla díky svému plně lokalizovanému řešení Commerce Suite a zavedenému systému partnerů v daném regionu jako nejlepší, jelikož splňuje všechny tyto požadavky.“

„ASOS je jedním z těch vizionářských prodejců, kteří si uvědomují potenciál čínského trhu,“ poznamenává Burghardt Groeber, víceprezident společnosti hybris pro Asii. „Většina velkých maloobchodních prodejců z USA a Evropy již otevřela v Číně tradiční kamenné obchody, ale jsou si vědomi toho, že spuštění online prodeje je rychlejším
a efektivnějším řešením, které umožňuje oslovit mnohem větší počet zákazníků v menších městech. Tento přístup však vyžaduje, aby se příslušný prodejce vypořádal s místními kulturními a jazykovými nároky.“

„Se zaváděním online prodeje v Číně je spojena celá řada složitých problémů, z nichž některé jsou z hlediska místních spotřebitelů poměrně unikátní a prodejci, kteří zde nepůsobí, o nich vůbec nevědí,“ uvádí dále. „Společnost ASOS je připravena se na požadavky související se vstupem na trh podívat ze zcela nové perspektivy a my jsme velice rádi, že s ní můžeme spolupracovat a podílet se na tom, aby její nový projekt byl úspěšný.“

O společnosti hybris

Společnost hybris pomáhá firmám na celém světě prodávat větší množství zboží, služeb
a digitálního obsahu prostřednictvím všech druhů kontaktních míst, kanálů či zařízení. Společnost hybris nabízí produkt zvaný OmniCommerce™, což je soubor nejmodernějších procesů pro řízení kmenových dat a jednotné obchodování, který firmám poskytuje komplexní pohled na zákazníky, produkty a objednávky, a zákazníkům komplexní pohled na uskutečňovaný obchod. Vícekanálový software společnosti hybris funguje na jediné platformě, která využívá otevřených standardů, umožňuje flexibilní neomezenou podporu inovací, vede k nejnižším celkovým nákladům vlastnictví, a navíc je možné ji upravovat
a rozšiřovat do té míry, že už společnosti nebudou nikdy potřebovat žádnou jinou obchodní platformu. Přední analytické firmy v oboru považují společnost hybris za „lídra“ a označují její obchodní platformu jako jednu ze dvou nebo tří nejlepších na trhu. Stejný software je k dispozici v různých formách: tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostingu, což umožňuje maximální flexibilitu obchodníkům všech velikostí. Společnost hybris si zvolilo více než 500 společností, mezi něž se řadí globální značky Coca Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon
a Toys’r’Us.

Společnost hybris působí v 15 zemích po celém světě. hybris je budoucností obchodu. Více informací najdete na stránkách www.hybris.com.

O společnosti ASOS

ASOS je globální maloobchodní prodejce módy, kosmetiky a doplňků, který prodává více než 60 000 druhů značkových produktů i produktů vlastních značek ze segmentů dámského oblečení, pánského oblečení, obuvi, doplňků, šperků a kosmetiky milovníkům módy starším 20 let prostřednictvím webu asos.com. Z  distribučního centra o rozloze přes 100 tisíc metrů čtverečních situovaného v Británii dodává zdarma zboží do 241 zemí a teritorií. ASOS vytváří na míru mix vlastních značek, globálních i místních značek, jež prodává prostřednictvím osmi webových stránek v místních jazykových mutacích v Británii, USA, Francii, Německu, Španělsku, Itálii, Austrálii a Rusku; v současné době pochází 65 % tržeb z území mimo Británii.

Stránky ASOS.com každý měsíc navštíví 19,8 milionu unikátních návštěvníků. ASOS má 11,15 milionu registrovaných uživatelů a 6,02 milionu aktivních zákazníků. Je ve spojení se zákazníky prostřednictvím celé řady kanálů z oblasti sociálních médií – těší se 2,3 milionu příznivců na Facebooku, 460 000 na Twitteru a 1,5 milionu na síti Google+.