Společnost TP Vision se stala hlavním partnerem FC Barcelona. Značka Ambilight TV se objeví na rukávech dresů věhlasného fotbalového týmu

Uživatele Ambilight TV čeká při sledování Barçy pohlcující a autentický zážitek

Praha 30. května 2023 – Společnost TP Vision, jež stojí za designem, výrobou a prodejem televizorů Philips i audio produktů Philips Sound a AOC, oznámila nové partnerství s legendárním fotbalovým týmem FC Barcelona. Stane se hlavním partnerem světoznámého klubu, a to v oblasti televizorů, displejů a audio zařízení. Cílem spolupráce je mimo jiné předvést výhody špičkových produktů řady Ambilight TV, včetně schopnosti povýšit „obyčejné“ sledování televize na zcela pohlcující divácký zážitek. Ambilight TV mění vše!

Jelikož Ambilight TV nyní patří mezi tři hlavní partnery týmu FC Barcelona, od 28. května – u příležitosti závěrečných zápasů sezony 2022/23 – se logo Ambilight TV objevilo na rukávu týmového dresu. Logo bude viditelné i na stadionech a diváckých obrazovkách. Klíčoví hráči nejen mužského, ale i ženského týmu FC Barcelona budou mít navíc možnost produkty (zejména televizory s unikátní technologií Ambilight) vyzkoušet a stát se ambasadory a ambasadorkami značky. Díky partnerství se společnost TP Vision stává též hlavním dodavatelem televizorů a displejů určených pro audiovizuální infrastrukturu nového Spotify Camp Nou. Je to další krok na cestě domovského stadionu FC Barcelona stát se největším a nejinovativnějším sportovním areálem v Evropě. Smlouva rovněž uděluje společnosti TP Vision právo spolupracovat nejen s prvním mužským a ženským fotbalovým týmem, ale též s dalšími profesionálními sportovními týmy klubu.

Spolupráce mezi TP Vision a FC Barcelona je součástí strategie obou organizací aktivně vyhledávat partnery, kteří sdílejí stejné hodnoty a filozofii, a mohou tak vzájemně podpořit svoji pověst jedničky v oboru.

Pohlcující zážitek ze špičkového fotbalu

TP Vision i FC Barcelona mají společnou vizi poskytovat fanouškům nezapomenutelnou podívanou, ať už se nacházejí kdekoliv, a posunout tak zážitek ze sportovních událostí na novou úroveň. Televizory Philips Ambilight TV jsou k tomu ideální: Díky řadě integrovaných barevných LED diod v pásech podél zadních okrajů zařízení vytváří televize neustále se měnící hru světel, která přesně odpovídá dění na obrazovce a reaguje na něj. Technologie Ambilight tím vytváří dojem většího a lepšího obrazu, jenž přesahuje fyzické hranice televizoru. Obrazovka proto budí dojem, že se vznáší v prostoru.

Výhody světlem „rozšířeného“ obrazu televize jsou už dlouho známé ve světě filmu. Výzkum společnosti TP Vision ovšem ukázal, že sofistikovaná technologie Ambilight stejně dobře funguje i na sportovní přenosy, zejména fotbal.

Ambilight TV si tak získala vysokou oblibu spotřebitelů, kteří jí udělují jedno z nejvyšších hodnocení spokojenosti v oboru spotřební elektroniky. Stávající zákazníci dokonce tuto technologii označují jako důvod, proč uvažují o opakovaném nákupu televizoru.

Ambilight TV: Sledování sportu na nové úrovni

FC Barcelona, hrdý mistr La Ligy v sezóně 2022–2023, je jedním z nejoblíbenějších fotbalových klubů na světě s globální komunitou fanoušků a neopakovatelnou atmosférou zápasů. Ty ovšem na Spotify Camp Nou může naživo vidět jen zlomek jeho příznivců. Nové partnerství představí Ambilight TV mnoha skalním divákům FC Barcelona a především umožní všem sportovním fanouškům zažít zápasy tohoto klubu prostřednictvím svých televizorů Philips podobně, jako kdyby je sledovali přímo na stadionu.

„Jsme nadšení, že můžeme spolupracovat s takovou světovou sportovní ikonou, jakou je FC Barcelona. Značky se k sobě navíc skvěle hodí, protože se obě organizace snaží rozšířit svoji nabídku daleko za hranice běžného standardu a každá z nich dopřává svým fanouškům jedinečný zážitek naživo i doma. Naše zařízení dělají radost milionům spotřebitelů a toto dlouhodobé partnerství s FC Barcelona nám pomůže neustále zlepšovat zážitky, které televizory Ambilight TV nabízejí,“ uvedl k novému partnerství Kostas Vouzas, CEO společnosti TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas).

„Jsme velmi hrdí, že můžeme společnost TP Vision přivítat jako nového hlavního partnera FC Barcelona. Barça se vždy vyznačovala snahou o dokonalost, a to jak na hřišti, tak mimo něj. Tato spolupráce s lídrem v oblasti elektroniky a audiovizuální techniky je toho dalším dobrým příkladem. Partnerství s nadnárodní společností, která díky svým inovativním televizorům Ambilight TV proměnila sledování fotbalových zápasů v pohlcující podívanou, je nesmírně důležitým krokem v obchodní strategii FC Barcelona,“ okomentoval spolupráci Juli Guiu, viceprezident pro marketing FC Barcelona.