Praha, 26. srpna 2013 — Společnost LG Electronics (LG) představila novou strategii v oblasti firemní identity. Změnu image charakterizuje sloganem „Všechno je možné“ („It’s All Possible“). Inovací firma vyjadřuje své zaměření na poskytování unikátních hodnot a zážitků. Nová strategie komunikace a budování značky je zároveň nositelem spotřebitelsky orientovaných cílů společnosti LG, tedy inspirovat spotřebitele a dávat jim nové možnosti nad rámec toho, na co byli zvyklí. (TZ)
„Aby společnost LG mohla vytvářet řešení s přidanou hodnotou, která přinášejí do každodenního života větší pohodlí a potěšení, čerpá inspiraci od skutečných zákazníků po celém světě. Slogan „Všechno je možné“ bude sloužit k posílení našeho silného renomé jako společnosti orientované na lidi, která dokáže na tvářích zákazníků vyloudit úsměv,“ uvedla Andrea De Sousa, marketingová manažerka LG Electronics CZ.
Image společnosti zároveň nově obohacuje symbol kruhu v LG červené barvě, který jí dodává moderní, současný vzhled. Symbol vychází ze současné vizuální podoby loga LG a bude sloužit primárně pro zviditelnění stěžejních poselství společnosti.
Nové téma identity značky a její komunikace bylo vypracováno za účelem posílení pozitivního vztahu ke značce LG. Téma komunikace je, kromě doplnění dobře známé identity společnosti LG v podobě sloganu „Life’s Good,“ koncipováno jako osobitý globální výraz, který nabídne jednotnou zkušenost se značkou všude, kde s ní zákazníci přijdou do styku, včetně televize, tisku, ale i venkovních i digitálních médií. Dotkne se tak online a tištěné reklamy, marketingových nástrojů na prodejnách i při uvádění nových výrobků na trh.
O LG Electronics CZ
Firma LG je silnou korejskou společností, která se svojí více než 50letou tradicí patří mezi světové lídry a technologické inovátory ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích a mobilních komunikacích. Regionální pobočka LG Electronics CZ patří na českém a slovenském trhu mezi přední hráče v prodeji spotřební elektroniky. Nabízené portfolio LG na českém trhu je rozděleno do pěti kategorií: Spotřební elektronika, Domácí spotřebiče, Klimatizační jednotky, Mobilní telefony a Informační technologie. Česká pobočka LG Electronics byla založena v roce 2003, o dva roky později přibyla kancelář v Bratislavě. Zaměstnává více než 120 zaměstnanců, přičemž roční obrat se pohybuje v řádu miliard korun. V celé skupině LG pracuje více než 84 tisíc lidí, ve 112 provozech, v 81 dceřiných společnostech na celém světě. Produkty společnosti LG zaručují vysokou kvalitu, inovativnost a osobitost. V roce 2012 získala společnost LG ocenění asociace EISA ve dvou kategoriích – Evropský SMART televizor LG 55LM960V a Nejúspěšnější evropský displej LG 55EM970V. LG se pravidelně účastní soutěží Red Dot Design Award (LG CINEMA 3D televizor LG LM9600, LG magický ovladač Magic Remote, LG Styler, lednice s mrazákem LG GB5240AVAZ), iF Design Award a Industrial Design Excellence Award (IDEA). Navíc byla společnost LG v roce 2012 oceněna řadou ocenění od nezávislého časopisu dTest (LG BH7420P a BH6320C, Smart TV LG 42LS570S, blu-ray přehrávač LG BP620).