Allegro zahajuje první marketingovou kampaň v Česku. „Větší větší“ je tu, aby reflektoval nejširší nabídku a nejlepší ceny

Allegro, přední online tržiště evropského původu, oznamuje zahájení své první marketingové kampaně v Česku, jejímž cílem je poukázat na bezkonkurenční nabídku produktů pro lokální zákazníky. První marketingové aktivity odstartovaly 31. července 2023.

Od zboží denní spotřeby až po specializované produkty, zákazníci z České republiky mohou nyní na allegro.cz vybírat zboží napříč nejrůznějšími kategorii snadno a pohodlně pod jednou střechou. V katalogu produktů najdou vše od elektroniky, přes produkty z kategorie dům a zahrada, sport, cestování, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, dětský sortiment nebo knihy a média až po umění a sběratelské zboží. Celkem platforma disponuje až 130 miliony aktivních nabídek, tedy sortimentem desetkrát více produkty než kterýkoliv jiný český e-shop.

Marketingová kampaň na podporu spuštění platformy je zaměřena primárně na budování povědomí o společnosti Allegro a její široké nabídce pro české spotřebitele. Kreativní koncept bude realizován v několika fázích, z nichž první jsou spoty představující propojení Allegra s MALL.cz, dceřinou společností a jedním z klíčových prodejců, a oznamující, že „Allegro je váš nový, větší větší MALL.cz“.

Koncept „větší větší“ je kreativní a dobře zapamatovatelný způsob, jak ilustrovat naše ambice posunout český trh na novou úroveň, která disponuje větším výběrem, větším pohodlím i větším slevami. Rozhodli jsme se proto, že přizvání hrdiny značky MALL, Malvina, do našich spotů je tím nejlepším způsobem, jak naši novou značku přiblížit českým zákazníkům,“ komentuje Martin Komora, ředitel marketingu skupiny Allegro

V rámci kampaně využije Allegro k oslovení cílové skupiny 360stupňový komunikační mix zahrnující televizi, rádio a digitální média, včetně sociálních sítí a reklamních ploch. Kampaň bude pracovat také s out-of-home formáty a sponzoringem. Tento mnohostranný přístup má zajistit komplexní a efektivní zásah a maximalizovat tak potenciál kampaně s ohledem na cílové publikum.

Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Darwins & the Machine. Reklamní spoty režíroval Roman Valent a produkci zajistilo Darq Studio.

První spot naleznete pod odkazem: https://youtu.be/LEi7kzfM61E 

O Allegro Group /

Allegro, vlastnící značky MALL, CZC a WE|DO, provozuje přední online tržiště ve střední a východní Evropě. Platforma se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů spojuje miliony kupujících s tisíci obchodníky, kteří poskytují stovky milionů nabídek. Model tržiště Allegro spočívá především ve zprostředkování prodeje převážně nových produktů obchodníků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytuje evropským spotřebitelům snadný přístup k nabídkám z různých kategorií, mezi něž patří elektronika, dům a zahrada, sport a cestování, děti, auto-moto, móda a obuv, zdraví a krása, knihy, média, sbírky a umění.