Zalando ve 2. čtvrtletí představuje nové značky a doporučení velikostí na základě umělé inteligence, pokračuje ve své strategii stát se Starting Point for Fashion
- Očištěný EBIT ve druhém čtvrtletí vzrostl o 87 % na 144,8 milionu eur ve srovnání s loňským rokem, GMV a tržby se mírně snížily
- Uvedení nových značek, jako je lululemon, přináší zákazníkům přidanou hodnotu
- Stále více partnerů využívá k rozvoji svého podnikání služeb Zalanda v oblasti vyřizování objednávek
- Zalando odemyká potenciál technologických inovací a pomáhá zákazníkům najít správnou velikost a střih
- Upřesnění celoročního výhledu a zúžení rozpětí: očištěný EBIT zvýšen na 300 až 350 milionů eur; GMV a tržby se očekávají v dolní polovině
Berlín, 3. srpna 2023 // Zalando, jedna z předních evropských e-commerce destinací pro módu a životní styl, vykázala ve druhém čtvrtletí 87% nárůst očištěného zisku před úroky a zdaněním (očištěný EBIT). Za solidními obchodními výsledky stojí zaměření společnosti na strategické iniciativy k urychlení růstu, jako je získání a udržení pozornosti zákazníků a rozvoj logistické nabídky.
Celou verzi tiskové zprávy naleznete ZDE.