Praha, 4. 9. 2023 – Síť odborných center BAUHAUS pokračuje s oblíbenou kampaní „Nešikovný manžel“ a přichází s dalšími situacemi, které mohou potkat každého kutila. V hlavní roli i tentokrát figuruje Vojta Kotek, který se musí rozloučit se svou nejlepší přítelkyní, kterou je jeho letitá míchačka. Spoty i celá kampaň cílí především na zákaznický servis a dominuje jim claim „Odchází vám stroje? Neplačte.“ Jak se s celou situací Vojta a jeho herecká manželka Eliška Jansová vyrovná se diváci dozví již dnes, 4. září 2023, kdy celá kampaň startuje.
„Kampaň zábavným způsobem upozorňuje na naši pětiletou záruku pro veškerou motorovou techniku. Vztahuje se na aku, elektrické i spalovací nářadí a stroje. Víme, jak nepříjemné je o techniku během projektů z minuty na minutu přijít a kolik starostí to může způsobit, proto se snažíme být v takových situacích spolehlivým parťákem,” říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS, který doplňuje, že ani tentokrát nechybí ve spotech nadhled, nadsázka a typický humor, který si zákazníci odborných center BAUHAUS i široká veřejnost oblíbili.
Loučení s míchačkou v TV, printu, OOH i napříč digitálem
Blízký vztah mezi Vojtou a míchačkou i dojemné loučení uvidí diváci v rámci kampaně v průběhu celého září a října, a to hned v několika formátech. Kromě 30s spotů a 10s reminderů na televizních kanálech skupiny Prima Group se objeví také 10s sponzorské vzkazy na kanálech TV Nova, ČT ale i O2. Nezaměnitelné vizuály budou k vidění v printu, OOH, doprovázet je bude i komplexní online kampaň nebo radiové spoty.
Režie se stejně jako u předešlých spotů ujal Vojta Kotek, kreativního zpracování Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang.
O společnosti
První odborné centrum BAUHAUS bylo otevřeno roku 1960 v německém Mannheimu. Od té doby se stal BAUHAUS tradičním místem pro nákup všeho potřebného pro dílnu, dům i zahradu. Více než 6 milionů platících zákazníků projde v ČR každý rok jeho pokladnami, a tak šetří nejen čas, ale i peníze a starosti spojené se sháněním všech nezbytností.
V České republice je BAUHAUS otevřen již od roku 1993 a aktuálně jsou jeho prodejny v 6 městech po celé České republice. Společnost se mimo jiné angažuje v mnohých CSR aktivitách, dlouhodobě svou pomoc směřuje k dětským domovům a nadačním fondům pro děti a hendikepované, ale i nemocnicím. BAUHAUS stále více dbá na životní prostředí, a proto spolupracuje na vývoji udržitelných alternativ nabízených produktů.