Adserver od Adformu zpřístupňuje společnosti Lenovo nové funkce pro lepší porozumění datům

Globální technologická společnost Lenovo spolupracuje s přední adtech platformou Adform na své cestě  k digitální transformaci

Londýn / Praha, 8. září 2023 – Globální technologická platforma Adform zahájila spolupráci se společností Lenovo. Cílem této spolupráce je umožnit dosažení  větší kontroly nad daty, vylepšení vyhodnocování marketingových kampaní, a tím dosažení lepších výsledků v podnikání s důrazem  na bezpečnost a ochranu osobních údajů.

Díky této spolupráci se Adform Adserver stane technologickou platformou společnosti Lenovo pro globální digitální reklamní kampaně. Využitím platformy Adform Adserver, podporované systémem Adform FLOW, získá společnost Lenovo přístup k novým nástrojům pro lepší datovou analýzu, lepší správu, centralizaci dat marketingových aktivit a zajištění budoucnosti svého podnikání.

Vzhledem ke stále složitějším požadavkům na ochranu dat, je naším cílem vytvořit ty nejlepší digitální postupy a správu dat ve své třídě. Což má za cíl přiblížit nás k našim cílovým skupinám, zvýšit transparentnost našich dat a lépe je využít pro zlepšení rozhodování zákazníků,“ říká Emily Ketchen, Lenovo’s Global VP & CMO of Intelligent Devices Group & International Markets. „Spolupráce se společností Adform umožňuje našemu mediálnímu centru Lenovo Media Center of Excellence lépe spravovat a kontrolovat naše vlastní cíle marketingových kampaní a následně využít jejich plný potenciál pro lepší zacílení, personalizaci a měření.“  

Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností Lenovo a podpořit ji při získávání větší kontroly nad celým chodem kampaní,“ dodává Oliver Whitten, COO v Adform. „Konfigurovatelnost, transparentnost a dodržování předpisů jsou klíčem k zajištění výkonnosti kampaní. Neméně důležitý je také otevřený přístup k datům.“

O Adformu

Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.
Více informací se dozvíte na www.adform.com.