Časopis LEVEL se vrátil úspěšně, po restartu prodal nejvíce za poslední tři roky!

Z údajů Kanceláře pro ověřování nákladů tisku ABC ČR za červenec 2013 vyplývá, že návrat legendárního herního časopisu LEVEL začal úspěšně. Změna vydavatele, radikální proměna konceptu a nižší cena přinesly restartovanému časopisu bezmála 8500 prodaných výtisků, což představuje nejlepší výsledek Levelu za poslední tři roky. (TZ)

Aktuálně je v prodeji již 233. číslo herního magazínu LEVEL a prodejní výsledky čísla 231 dokazují, že čtenáři mají o LEVEL velký zájem. Při zvýšeném nákladu 17 670 kusů se Levelu 231 prodalo 8450 kusů, tedy nejvíce od května 2010.

„Z výsledků jsme opravdu nadšeni, ale zároveň je bereme jen jako nový začátek a věříme, že LEVEL časem vytáhneme na ještě lepší čísla,” říká Ondřej Průša, jeden z trojice nových vydavatelů. Pomoci tomu mají nejen chystané propagační akce na veřejných akcích pro čtenáře nebo další speciální nabídky předplatného, ale i elektronická verze časopisu, která začne vycházet společně s číslem 234. Na něj se mohou čtenáři těšit již 27. září a jeho hlavním tahákem budou texty o aktuálním hitu Grand Theft Auto V.

Restart časopisu LEVEL přišel poté, co se vydavatelství Burda Praha rozhodlo po osmnácti letech ukončit vydávání magazínu. V tu chvíli jej koupili tři bývalí šéfredaktoři, Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček a připravili celou řadu změn, včetně radikálního snížení ceny o polovinu a kompletního přepracování konceptu časopisu.

O magazínu LEVEL:

LEVEL je magazín o hrách a dění okolo nich, který události nepřebírá, ale vyhledává a dívá se na ně z nečekaného úhlu. Založen byl v roce 1995 a po osmnácti letech přebrali vydávání bývalí šéfredaktoři Ondřej Průša, Martin Bach, a Petr Poláček. Podle výzkumu Mediaprojekt dosahuje jeho měsíční čtenost 81 000 čtenářů. Inzerci do časopisu prodává TISCALI MEDIA, a.s.

O TISCALI MEDIA, a.s.:

Tiscali Media, a.s. je provozovatelem portálu tiscali.cz a internetových médií jako Tiscali.cz, Games.cz, Osobnosti.cz, Dokina.cz, Doklubu.cz, Nasepenize.cz nebo iFaster.cz. Měsíčně baví téměř dva miliony lidí. Záměrem je přinášet kvalitní zábavný obsah uživatelům a jasnou přidanou hodnotu inzerentům. Pro zaměstnance, spolupracovníky i partnery vytváří inspirativní prostředí a dobré vztahy.