Společnost Lidl staví nové logistické centrum v Bravanticích

Nové, moderní a ekologické logistické centrum společnosti Lidl by mělo zahájit svůj provoz již od září 2024, a to v Bravanticích u Ostravy. Cílem společnosti Lidl je dlouhodobá optimalizace provozu skladů, logistiky, ale také ekologičtější aspekt provozu. Nové logistické centrum totiž bude využívat nejmodernější technologie. Díky otevření skladu v Bravanticích vznikne až 300 nových pracovních míst. 

Nové logistické centrum v Bravanticích je aktuálně ve výstavbě a otevření je plánováno na září 2024.  „Otevření nového logistického centra v Bravanticích je dalším krokem v rozvoji společnosti Lidl. Díky novému skladu zajistíme efektivnější zásobování našich prodejen a vytvoříme nová pracovní místa,“ uvedl generální ředitel společnosti Lidl Adam Miszczyszyn. 

Společnost Lidl dlouhodobě dbá na ekologický aspekt svých budov. Nový sklad Bravantice bude následovat směr, který udalo naposledy otevřené logistické centrum v Buštěhradě. Velký důraz bude kladen na využívání moderních a ekologických technologií. Na střeše objektu v Bravanticích nebudou chybět fotovoltaické panely o výkonu 1MWp.  V areálu bude instalovaná také nádrž na tzv. šedou vodu, která po úpravě poslouží pro provoz řetězového dopravníku a jeho myčky. Administrativní budovy budou vytápěny a chlazeny pomocí zpětného tepla získaného jako odpadní produkt z plynové výrobny elektřiny. Kompletní osvětlení prostor logistického centra zajistí moderní LED technologie. Kromě úspory energie díky této technologii bude fungovat systém chytrého řízení osvětlení vč. řady čidel, díky kterým sklad monitoruje přísun slunečního svitu a pohyb osob v jednotlivých úsecích. 

Díky nově otevřenému logistickému centru v Bravanticích se optimalizuje provoz skladů a logistiky. Do tohoto skladu bude přesunuta potravinářská část zboží ze stávajícího logistického centra v Měříně, které bude od podzimu 2024 sloužit výhradně jako sklad non-foodového a části mraženého zboží. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 317 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika