Říjen 2023 – Hisense posiluje svoje postavení na tuzemském trhu a nově vstupuje do kategorie velkých domácích spotřebičů určených pro varné zóny a mytí nádobí. Od roku 2015, kdy na náš trh tato technologická značka vstoupila, rychle postupuje a svoji nabídku profiluje jako technicky špičkové výrobky s inovativními řešeními a konektivitou. V kategorii vícedveřových, tzv. multidoor chladniček je již delší dobou jedničkou na českém i slovenském trhu. Stejně tak má významné postavení i v kategorii TV a audio včetně stále zajímavějšího segmentu Mini-LED televizorů nebo jedinečných laserových TV.
Značka Hisense rychle pokračuje ve své expanzi a do svého sortimentu zařazuje další velké domácí spotřebiče, tentokrát pro varné centrum a mytí nádobí. Na trh se již dostávají chytré vestavné trouby a multifunkční mikrovlnné trouby v čistém minimalistickém designu v trendové černé barvě. Doplní je pokročilé indukční varné desky s automatickými funkcemi. Do prodeje přicházejí i chytré vestavné myčky nádobí. V krátké době přibydou vestavné kávovary, ohřívací zásuvky i odsavače a další velké i malé domácí spotřebiče.
Většina spotřebičů je vybavených integrovanou wifi a jdou ovládat i na dálku přes aplikaci ConnectLife. Tato aplikace nabízí víc funkcí, než manuální ovládání; přináší také každodenní inspiraci i tipy, jak spotřebiče lépe využívat. Propojením spotřebičů do jednoho celku jde vytvořit chytrou domácnost, která přinese větší flexibilitu i lepší kvalitu života.
Příkladem novinek může být multifunkční pyrolytická trouba Hisense BSA66346PBGWIFI s wifi. Má extra velký objem 77 l a klenutý vnitřní prostor Even Bake inspirovaný tradičními pecemi na dřevo pro rovnoměrné pečení. Kromě všech technik pečení nabízí i pečení s párou pro nadýchané pečivo i šťavnaté maso s křupavou kůrkou – stačí nalít do zásobníku vodu a stisknout tlačítko Steam Add Plus. Nechybí ani možnost horkovzdušného fritování bez tuku, pečení mražených porcí jídla bez rozmrazování nebo vícefázové pečení s gratinováním pokrmu v závěru přípravy. Mnohé potěší termosonda pro přesné pečení, automatické recepty i další inspirace, kterou jde získat v aplikaci ConnectLife. Trouba se ovládá prostřednictvím plně dotykového displeje nebo přes aplikaci i na dálku. Pro údržbu bez námahy jsou k dispozici hned dva automatické programy – pyrolytické čištění nebo ekologické parní čištění. Trouba stojí 20 990 Kč.
Doplní ji mikrovlnná trouba Hisense BIM325GI63DBG s pokročilou invertorovou technologií s nepřetržitým stálým výkonem. Vedle rychlého rozmrazování a rovnoměrného ohřevu zvládne i grilování menších porcí masa nebo pizzy a zapékání s křupavou kůrčičkou. Nabízí i automatické programy. A také vícefázové vaření – například v prvním kroku přípravu pokrmu pomocí mikrovln, ve druhém gratinování s využitím grilu. Po aktivaci tohoto režimu už se trouba postará o vše sama. Trouba má i automatické ekologické čištění vnitřku Auto Clean. Stojí 9 990 Kč.
Vaření na nejvyšší úrovni nabídne indukční varná deska Hisense I6456CB s automatickými programy pro chytré vaření, dušení i grilování při přesné teplotě. Ke skvělým kuchařským výsledkům pomohou funkce pro šetrné rozpouštění choulostivých ingrediencí, ohřev pod bodem varu nebo naopak extra rychlý var velkého množství vody; praktické je i udržování hotového pokrmu v teple. Díky možnosti spojit dvě levé varné zóny za sebou do jedné flexibilní jde vařit nebo grilovat v nádobí jakéhokoliv tvaru. S funkcí Move Zone stačí na spojené varné ploše se dvěma teplotními zónami měnit intenzitu ohřevu pouhým posunutím nádobí. Chytrá varná deska stojí 14 990 Kč.
O čisté nádobí se postará chytrá vestavná myčka Hisense HV693B60UVAD s kapacitou až 16 sad nádobí, se třemi koši a třemi ostřikovacími rameny. Je vybavená řadou chytrých řešení. Účinné mytí i silných nečistot zaručují dvě vysokotlaké trysky, k dokonalé čistotě je určená i UV technologie, která spolehlivě odstraní až 99,9 % bakterií z oplachové vody. O čisté a svěží prostředí v myčce i mezi mycími cykly se postará ionizační technologie. Technologie All Dry s ekologickým dosušováním při otevřených dvířkách zaručí dokonale suché nádobí, a to i plastové. Myčka má unikátní funkci Smart Dosing, která automaticky uvolňuje správné množství prostředku v závislosti na zvoleném programu – s kapacitou zásobníku 0,5 l vydrží automatické dávkování až na 20 mycích cyklů. Myčka má také antibakteriální program pro automatické čištění. Díky integrované wifi jde ovládat i na dálku přes aplikaci ConnectLife. Myčka ve velmi úsporné třídě B s tichým invertorovým motorem a vnitřním osvětlením stojí 16 990 Kč.
Více informací: https://cz.hisense.com/, global.hisense.com
Fotogalerie je pro redakci trvale přístupná zde:
O Hisense:
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Hisense se stal v roce 2022 druhým největším dodavatelem televizorů na světě, v prosinci 2022 pak s rekordními prodeji světovou jedničkou.
Za 50 let existence vyrostl Hisense v globální společnost s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Zaměřuje se na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která pomáhají výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.
V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, Mini-LED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i smart a multidoor chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat.
Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Na mezinárodní úrovni je oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan. V České republice je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Hisense se stal již potřetí oficiálním partnerem ME ve fotbale EURO 2024. Byl i oficiálním partnerem nedávného mistrovství světa (2022) i mistrovství Evropy (2021) ve fotbale a oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (UEFA Women´s EURO 2022).